1:a oktober-brudar ?
Hallå alla !
Några fler 1:a oktoberbrudar här ?
Hur går det för Er ?
Hur långt har Ni kommit i planeringen ??
/Sarge
Hallå alla !
Några fler 1:a oktoberbrudar här ?
Hur går det för Er ?
Hur långt har Ni kommit i planeringen ??
/Sarge
Lugn Sarge, du hinner.
Vi skulle ha postat våra i helgen men det blev inte så, vi ska försöka göra det imorgon istället. Vi har rätt många långväga gäster så därför vill vi få iväg dem redan nu.
Har börjat fundera på skor och blommor men annars är det rätt lugnt i planeringen.
Krya på er!
Jo, det är väl så....ska konvcentrera mig/oss på att blir frisk först....*snörvel*
Hår fortfarande på och pysslar med mina. Provade precis skriva ut på papperet vi tänkt oss. Blev riktigt bra!
Det enda jag köpt hittills är faktiskt skor. Är ju jättebra att det är inne med vitt nu, så det finns hur mycket som helst att välja på. Billiga dessutom!
Nu är det officiellt! Skickade inbjudningarna idag.
Blev dubbelt porto men det hade vi räknat med eftersom vi har skickat med ett infoblad. Har räknat på att korten kostat nästan 40 kr st men då är det med kuvert, porto mm. Trodde det skulle bli billigare men så ville vi ha en stämpel, lite sidenband, distanskuddar.... Tur att vi inte har så många gäster
Åhhh...vad spännande !!!
Jösses, med tanke på hur sentimentala våra föräldrar blev över inbjudan så vågar jag knappt tänka på hur det kommer bli 1:a oktober.
Både mamma och sambons mamma och pappa hade gråtit när de fick dem för de tyckte de var så fina och stämningsfullt... Trodde inte de skulle bli så rörda, men vi tar det som ett bra betyg
Mysigt !
Några fler reaktioner från inbjudna ?
Inte så många som hört av sig än (de kom fram i fredags). Men de som hört av sig har tyckt det var kul att vi lagt ner tid på att göra egna inbjudningar och så tyckte de att det var jättebra att vi skickat med ett infoblad.
Var lite oroliga för det här med barnfritt och kostym... i onödan verkar det som
Vi har valt ett barnfritt bröllop om det går och både ett par med barn och två utan har tyckt att det är jättebra att det framgår. De med barn tyckte det var skönt att det var uttalat så de skulle slippa känna sig som dåliga föräldrar för att de vill festa utan barnen.
Angående "kostym" så har både mormor, faster och syrran redan börjat spana klänningar och tycker det ska bli såååå trevligt att få klä upp sig lite extra en sån här stor dag.
Hjälp...har inte börjat med mina inbjudningar än, dock är en prototyp klar så det är bara att inhandla och börja pyssla..
Vi har skickat ut våra inbjudningar rätt tidigt eftersom vi har många utländska gäster som behöver boka resa, boende etc.
Skulle vi ha haft enbart svenska gäster skulle vi nog inte skickat dem förrän juni-juli. Nu valde vi att skicka till alla på samma gång så det inte blir några tråkiga missförstånd.