• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • didis

    Tack! Jag skrev som du sa - så får vi se betyget senare

    Nu är denna extremt lååååånga vecka snart slut, gud så skööönt!!

    Vi hörs när vi råkas!


    Aleta skrev 2010-02-04 23:32:32 följande:
    Lokala - för mycket och för seg kola.Centralnervösa - överdriven trötthet (jmfr "gäspa käken ur led")
  • Aleta

    Didis, skicka med ett gott kolarecept också så är saken klar!

    Vad kul Cantaton, jag håller tummarna!

  • passionsblomman

    Cantaton, hejja med allt!

    Sonja, försök andaaaaas! Uj vilket race du ska köra! Var rädd om dig! Om jag bodde närmre skulle jag hjälpa dig!

    Panzer, min sambo såg mörkt på mig och undrade vad f*n jag menade med att berätta sådana där vidrigheter just innan han skulle lägga sig. Min sons hjärnskakning kändes plötsligt lätt som en fjäder.

  • Villemoa

    Fan för människor som inte har mer vett i huvve! Hur kan man bara göra så mot sitt eget barn?!? Hur kan hedern vara viktigare än ens eget barn?!?!

    Hejja Canta!

    Sonja: säger som Blommis att om jag bott närmre så hade jag hjälpt dig!

  • Sonja68

    Vad söta ni är
    Att göra marängtårtor är för mig som att bestiga Mount Everest ungefär, så jag lär väl dricka upp en Bag in Box ikväll innan jag är färdig...

    Nu har jag hämtat min Golf som varit in en vända till efter kamremsbytet. Den gick ju så dåligt ändå, helt utan kraft, hände inget när jag tryckte på gasen.
    Det visade sig att killen som bytte kamrem klantat sig och missat nån justering av något slag. Så jag behövde INTE betala!
    Tjoho!

  • dfk

    Fy vad hemskt! Levande begravd av sina familjemedlemmar!
    Man förstår det bara inte....

    Sonja, vilken helg, fullt ös. Bra att höra med bilen.

    Jag förstår inte, nu har jag tränat i ca 3 veckor, men kroppen vill inte släppa ifrån sig någon vikt! Vad märkligt. Jag kör på rätt intensivt ändå.Jaja, jag ska ha tålamod!

    Vi ska snart börja med rum nummer 2 och måla, tapetsera och lägga golv. Ser fram emot det då rum nr 1 blev så fint!

    Kram på er!

  • MittiPrickBrud

    Godnattkramar till alla söta tanter!

    *sjunger en liten vaggvisa också*

  • Cantaton

    F.ö. har det gått riktigt bra idag Jag börjar om två veckor, projektet är väldigt intressant och lönen är mer än bra.

  • Cantaton

    Är det någon/några av er som har bröllopsbilder (på er, på ring, bukett eller vad det nu kan vara) som jag kan få använda i ett bildspel till en av låtarna jag spelat in o lägga på youtube?

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången