• Svar på tråden Tantvarning 5
  • passionsblomman

    Jag skulle vilja ringa psykakuten.


    Villemoa skrev 2009-09-25 20:02:55 följande:
    Åååh, skulle också vilja säga dra åt helvete i prästtråden!! Och mycket, mycket annat..men det är ju inte vidare konstruktivt
  • Villemoa

    Alltså, jag är så irriterad att jag bara vill skrika rakt ut!!
    Det är läskigt med hjärntvättade människor. Har absolut inget emot om folk är troende men när man försöker pracka på någon sin religion, när man sätter sig över folk och tror att man har rätten att tala om för någon att denne är en syndare och behöver förlåtelse eller när man tror att man känner någon och måste tala om hur man ska leva ett sunt liv, ja då slår jag BAKUT!!!


    passionsblomman skrev 2009-09-25 20:11:20 följande:
    Jag skulle vilja ringa psykakuten.
  • Villemoa

    Nu har redaktionen stängt prästtråden för några timmar - SKÖNT!!! Hoppas att den kan hålla sig till ämnet sen och inte bli besudlad.

  • passionsblomman

    ja gissa tre gånger varför de gjorde det...

    NU ska jag kolla Idol!


    Villemoa skrev 2009-09-25 20:23:35 följande:
    Nu har redaktionen stängt prästtråden för några timmar - SKÖNT!!! Hoppas att den kan hålla sig till ämnet sen och inte bli besudlad.
  • Heloise

    Men va fan är det där för miffo?

    Bra gjort tjejer, ni formulerar er alltid så bra.

    Ni tanter som kan det mesta vad fasiken är ett uppsatsmoln? Min handledare( utgår jag ifrån haha) skickade ett mail i dag där hon frågade efter ett moln, knarkar lärarna i Uppsala? Uppsatsmoln, det var det dummaste jag någonsin hört under min 4 år som student.
    Antar att det är en mind map hon är ute efter, men moln seriöst uppsatsmoln Kommer ta lååååång tid innan jag kan släppa det, tror jag ska kalla henne professor moln, miss cloudy åh möjlligheterna är oändliga.

  • Villemoa

    Uppsatsmoln? Hahahahaha....har jag aldrig hört under mina sju år som student!! Säg för faen mind map om det är det hon menar!!

    Synd att inte Panzer var inne i prästtråden. Han är så bra på att uttrycka sig

  • Heloise

    Ja väldigt synd att Panzer har en ny dator och ett nytt dataspel att leka med Men han vart lite intresserad av att ge sig in i leken, fast ni klarar er galant, don't mess with the tants'!

    och visst är det särdeles korkat, uppsatsmoln. Hej du masterstudent jag skulle vilja att du skickar mig ett moln hahahahahahahahhahahahaha , yupp fortfarande skitkul.

  • Villemoa

    Låter som hon försöker vara lite pretantiös och ska hitta ett svenskt ord istället för mind map men uppsatsmoln!!! Då är ju tankekarta mycket bättre.

    Nä, man ska inte messa with the tants´ för vi e grymma!!

  • Heloise

    ja precis eller vad är det för fel på uppslag? Fundering, det finns hur mkt som helst men jag är inte 5 år. Uppsatsmoln låter som nått man säger till ett barn.

    Först gör vi ett stor mjukt fluffigt moln, sen sprider sig det molnet i små tunnare oregelbundna moln, men det är fortfarande samma moln, det är viktigt att komma ihåg...



    Nä nu ska jag kika på tv lite och sen sussa!

  • Cantaton

    Det svenska ordet är tankekarta


    Villemoa skrev 2009-09-25 23:25:39 följande:
    Låter som hon försöker vara lite pretantiös och ska hitta ett svenskt ord istället för mind map men uppsatsmoln!!! Då är ju tankekarta mycket bättre.Nä, man ska inte messa with the tants´ för vi e grymma!!
Svar på tråden Tantvarning 5