• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Im yours

Hi girls!

Sonja; Ha det så bra, o njuuuuuuut av födelsedagspresenten.

Mulle; Ibland måste man ryta till min vän. Finns alltid folk som roffar åt sig hela handen om inte ser upp. Styrkekramar.

Fjällbruttan; Stackare, illamående och havandeskaps hormonsving. Du är en fantastisk människa o vän. Låt skorna trava upp sig till en pyramid Tvätt etc får faktiskt vänta, du behöver mys, massage i massor. Massor av kramar till din syrra, hon måste oxå bli omhuldad.

Cantaton; Du är så duktig tjejen!! Hejja på!

Blomman; Kul att ha dig tillbaka. Det är så häftigt att få sätta pränt på sånt man har i huvudet. Nu behöver jag bara ett tornrum Har du hunnit vara i ditt ännu?

Jag hade gått ner 1,6 kg, är viktväktare sen förra fredan. Imorgonbitte 7.00 står jag förmodligen och väntar på att dörrarna till Gekås i Ullared slår upp

Ha det så bra allihopa!

Byebye/ Liz

• Villemoa

Var tvungen att skriva lite i prästtråden....sicken dåre!! Tror ju inte på Gud och så men när man skriver så fullbota idiotiskt ja då kan jag inte hålla tyst...

• passionsblomman

I´m yours, du är välkommen att vara i mitt tornrum närsomhelst! Jag kan koka kaffe till dig medan du skapar!

Jag tycker det verkar som att Ullared kan vara ett bra bidrag och komplement i träningen i fråga om viktminskning!

Vad duktiga ni alla är med era viktresor!
    Är det bara jag som moffr chips såhär på fredagen?

• Villemoa

Nädå Blommis, jag ska snart smälla i mig lite cheddarpopcorn

Måste också säga att du säger det så bra i prästtråden. Kände att jag började få högt blodtryck så jag ska inte skriva där nåt mer. Hur inskränkt kan man vara egentligen?!

• passionsblomman

Skönt, då kan jag känna mig i gott(!) sällskap då...

Vad prästtråden beträffar önskar jag just nu att jag vore moderator och kunde flytta på folk...
    Tack förresten.

Snart är det Idol!

Villemoa skrev 2009-09-25 19:28:42 följande:
    Nädå Blommis, jag ska snart smälla i mig lite cheddarpopcorn Måste också säga att du säger det så bra i prästtråden. Kände att jag började få högt blodtryck så jag ska inte skriva där nåt mer. Hur inskränkt kan man vara egentligen?!
  • passionsblomman

Tveklöst!

och igår slutade det ju MITT i det spännnade, så nu UNDRAR jag verkligen om Jon kommer vidare eller ej tillexempel!
    Sedan blir det fredagsfinaler framöver och de är det roligaste!

Uj vilken Idolnörd jag är!

Villemoa skrev 2009-09-25 19:45:36 följande:
    Jaaa, IDOL!!! Kvällen höjdpunkt på tv!!
  • Villemoa

Då är jag i gott sällskap då eftersom jag är en Idolnörd jag också!

Jon kommer gå vidare alla gånger, annars kan jag ingenting om musik!!

passionsblomman skrev 2009-09-25 19:49:27 följande:
    Tveklöst!och igår slutade det ju MITT i det spännnade, så nu UNDRAR jag verkligen om Jon kommer vidare eller ej tillexempel!Sedan blir det fredagsfinaler framöver och de är det roligaste!Uj vilken Idolnörd jag är!
  • passionsblomman

Får man säga dra åt helvete i prästtråden?

Nä, trodde väl inte det...

Villemoa skrev 2009-09-25 19:57:14 följande:
    Då är jag i gott sällskap då eftersom jag är en Idolnörd jag också! Jon kommer gå vidare alla gånger, annars kan jag ingenting om musik!!
  • Villemoa

Åååh, skulle också vilja säga dra åt helvete i prästtråden!! Och mycket, mycket annat..men det är ju inte vidare konstruktivt

passionsblomman skrev 2009-09-25 20:00:01 följande:
    Får man säga dra åt helvete i prästtråden? Nä, trodde väl inte det...
Svar på tråden Tantvarning 5