• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Aleta

Krya på dig dfk!
    Visst är det otroligt typiskt att när man för en gångs skull blir sjuk och behöver bli ompysslad så blir alla andra sjuka också?

Im your, vilken dag, jag vet inte om jag hade pallat med.

• Fjosok

Har fått ett kryptiskt PM (som dock var väldigt vänligt) där nån påstår sig ha sett en klänning jag visat här på ett bröllop nere i Halland.

Eh??

Ibland undrar jag vad en del på BT tror. Jag bloggar efter en brud. Jag har att göra med varenda klänning som inte är axelbandslös att göra, jag ses i olika sammanhang runtom både i Sthlm och Uppsala och dessutom det ena och det andra.

Hur skulle en stackars telogistudent orka med allt detta

• passionsblomman

Oj dfk! Krya på er därhemma!
    TYPISKT att bli sjuka båda två sådär!

Och för tydlighetens skull så är det PÄRLOR och svin jag menar och inte ngra små ärlor, i mitt inlägg ovan Aleta...

• Fjosok

Allt bra med blomman idag annars?

Förresten, dom nya rosa karamellerna hänger på bild i mitt galleri nu

• passionsblomman

Här är det lugnt och vilsamt. Vi har varit på premiär för Innebandyskolan i byn. Sonane var glad efteråt och lättad över det är jag. Det var väldigt många mindre barn så jag var rädd att han skulle bli skitbesviken.

Det är inte lika stort underlag för att få ihop hela lag i specifika åldersgrupper här och min son är van vid betydligt högre träningsfrekvens än det han få tillgång till här.

Jag hoppas det kan lockas fram lite fler framöver.

Usch vilken skallebank jag har idag!
    Undrar om det är massagen som fått lös en massa slaggprodukter och så. Det är inte alls skönt.

• Im yours

Blomman: Min fot jämrade sig lagom mycket. Men såklart hade jag funderat ut bra skor, smort in den m salva, hade bandage, ätit smärtstillande, hållit mig varm och skyddat den med specialköpta sockor Dessutom lät jag ingen köra över den
    Framför allt gick jag lite långsammare än somliga andra.

För en kaxig tant är förberedelse A och O!!!!!

Usch vad jobbigt då båda blir sjuka, styrkekramar skickas bums till alla berörda.

• passionsblomman

Jaaaa, det gäller att mota Olle i grind I´m yours...

Hoppas din fot blir bra på riktigt snart.

Nu harjag visst lovat att spela sällskapsspel med min son.

Okej då!

• Aleta

Ja, det gäller att hålla i gång!

Fjosok skrev 2009-09-27 14:42:48 följande:
    Har fått ett kryptiskt PM (som dock var väldigt vänligt) där nån påstår sig ha sett en klänning jag visat här på ett bröllop nere i Halland.Eh??Ibland undrar jag vad en del på BT tror. Jag bloggar efter en brud. Jag har att göra med varenda klänning som inte är axelbandslös att göra, jag ses i olika sammanhang runtom både i Sthlm och Uppsala och dessutom det ena och det andra.Hur skulle en stackars telogistudent orka med allt detta
Svar på tråden Tantvarning 5