• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Fjosok

Tanter och farbröder

Fjosok ska ge sig attan på att gå ner igen.

Och nu har han en idé som han hoppas många vill hänga med på

Mer info under kvällen! :)

• Cantaton

Jag går ju ner just nu, med hjälp av Xtravaganza (jag har inte glömt din fråga, passion) så jag är på gång! Det roliga är (det tar till meningens slut innan poängen kommer) att man ju bara får äta tre soppor om dagen samt dricka vatten och te så här i början, MEN idag, på femte dagen har jag råkat SYNDA!!! Helt ogenomtänkt... och vet ni med vad? Nattvarden! Lite kul att nattvarden fick bli min synd... Jag insåg det när jag hade den i munnen och tänkte "Mm, vad gott vin". Eh, vin??! Det ingick inte i dieten...

Fjosok skrev 2009-09-27 18:52:44 följande:
    Tanter och farbröderFjosok ska ge sig attan på att gå ner igen.Och nu har han en idé som han hoppas många vill hänga med på Mer info under kvällen! :)
  • Heloise

Hello!
    Nu är äntligen den evighetslånga och vansinningt tråkiga helgen över och jag ska fira med en promenad.
    Har diskuterar mens med H( läkaren), Panzer och jag ville veta hur det kunde komma sig att kvinnor som bor ihop under en längre tid( och som inte anv sig av hormoniella p-medel) får samma cykel. Att döttrarnas cykel påverkas av mammans förstår vi, men om man låser in 4 25 åriga kvinnor så kommer 3 av dem troligtvis att få mens samtidigt som den 4, vad är det som avgör vilken av kvinnornas cykler som "vinner"?

H kunde inte svara på det men lovade att ägna sin framtid åt att ta reda på varför

Menspratandet kan ha något med att göra att jag har gått från ingen mens alls i 10 år till mens 2 ggr på en månad, jag känner mig defekt och anemisk!

H sa att det nog skulle ordna upp sig nästa månad, jag hoppas verkligen det, annars åker den där spiralen in snabbt som attan igen.

Panzer tror att jag får betala tillbaka nu, med ränta som till banken ungefär, fast det här är till mensbanken.
    Snabb matte 10x12x5=600 dvs jag är skyldig mensbanken 1.66 år...

Vi kommer aldrig få någon Julle om det ska vara så här.

Nä men jag tänkte släpa ut mitt anemiska arsle och ta en rask promenad, H säger att det är bra mot mensvärk, hon är äckligt hurtig

• Hvidbrud

Blommis: Om du fortfarande har huvudvärk så ska du dricka massor av vatten för att skölja ut slaggprodukterna och ta en Ipren, det kan vara bra om du fått mycket massage i nacken, annars kan du börja spänna upp igen om du har ont. Och det är ju onödigt... Kram!

• passionsblomman

Ja det har jag faktiskt och ipren har jag tagit så många jag får idag redan men de har inte hjälpt. Jag ska nog dricka ännu mer vatten. *skölj skölj*

Hvidbrud skrev 2009-09-27 22:44:55 följande:
    Blommis: Om du fortfarande har huvudvärk så ska du dricka massor av vatten för att skölja ut slaggprodukterna och ta en Ipren, det kan vara bra om du fått mycket massage i nacken, annars kan du börja spänna upp igen om du har ont. Och det är ju onödigt... Kram!
  • passionsblomman

Över vänstra ögat och uppåt tinningen mest. Och i nacken.

Hvidbrud skrev 2009-09-27 23:03:36 följande:
    Och lite mjuka sträck i nacken...Var sitter huvudvärken?
  • Heloise

hemma igen!

Blomman jag hoppas huvudvärken går över och att alla ni andra tanter med krämpor känner er bättre.

Strongt kämpat Cantaton! Jag hatar verkligen shakes med passion, men de fungerar

Svar på tråden Tantvarning 5