• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Fjosok
    Villemoa skrev 2009-09-28 23:27:58 följande:
    Jag bara skrattar åt det som står i min GB för att det är så patetiskt!! Men jag kommer göra som du sa om det förändras!
    Gör du rätt i, jag slänger lite käft nu i sex-tråden ...
  • Villemoa

Och jag läser i den men för mitt välbefinnandes skull så låter jag bli att kommentera..räcker med att blodtrycket redan åker berg-och-dalbana!

Fjosok skrev 2009-09-28 23:36:05 följande:
    Gör du rätt i, jag slänger lite käft nu i sex-tråden ...
  • Villemoa

Blommis; vet du vem fjant påminner om? Den där bruden, lika smidig som ett traktordäck, i nån tråd om att hon skulle spendera x-antal tusen på sitt bröllop och som skrev att hon skulle rekommendera min brudklänning till en kompis som också var gravid. Hon blev ju inte långvarig här inte....

• passionsblomman

Heeeelt obegripligt...Garttis till giftermålet förresten. lite fräckt av dig att gifta dig hemligt dock må jag säga Tanter behöver få delta i planeringen...

Fjosok skrev 2009-09-28 23:40:28 följande:
    Nå, var mitt inlägg flummigt?
  • passionsblomman

Det går att räkna upp flera som kommit och gått senaste året. Vissa är värre än andra. Oh, vilka flashbacks jag får nu...

Villemoa skrev 2009-09-28 23:42:31 följande:
    Blommis; vet du vem fjant påminner om? Den där bruden, lika smidig som ett traktordäck, i nån tråd om att hon skulle spendera x-antal tusen på sitt bröllop och som skrev att hon skulle rekommendera min brudklänning till en kompis som också var gravid. Hon blev ju inte långvarig här inte....
  • Fjosok
    passionsblomman skrev 2009-09-28 23:47:37 följande:
    Heeeelt obegripligt...Garttis till giftermålet förresten. lite fräckt av dig att gifta dig hemligt dock må jag säga Tanter behöver få delta i planeringen...
    Tack, känns bättre nu, BORDE ha berättat innan

Ni skulle bara veta, eller Mr S skulle bara veta
  • Villemoa

Nä, för oss som har lite vett och som faktiskt kan läsa och inte bara ser det man vill se så var ditt inlägg inte ett dugg flummigt!!

Fjosok skrev 2009-09-28 23:40:28 följande:
    Nå, var mitt inlägg flummigt?
  • Fjosok
    Villemoa skrev 2009-09-28 23:51:10 följande:
    Nä, för oss som har lite vett och som faktiskt kan läsa och inte bara ser det man vill se så var ditt inlägg inte ett dugg flummigt!!
    Tack
  • Villemoa

Vet nog inte om så många, jo en som var på Mulle i nån tråd i våras. Hon var ju inte riktigt klok!! Men jag har nog inte samma överblick på BT som du har

passionsblomman skrev 2009-09-28 23:49:03 följande:
    Det går att räkna upp flera som kommit och gått senaste året. Vissa är värre än andra. Oh, vilka flashbacks jag får nu...
Svar på tråden Tantvarning 5