• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Duchess

*tittar in för att uttrycka sympati med tanterna, och speciellt passionsblomman*

• Soldemor
    Panzerfaust skrev 2009-09-29 13:39:50 följande:
    Vi kanske skulle starta ett eget "tantforum" i phbb?Då kan vi ju sitta och säga vad vi vill där och bara gå i svaromål här.
    Och phbb betyder?
  • Kjell Präst

Och så håller jag självklart med Frulle och Heloise och Fjällbruttan och till och med Panzerfaust

• Soldemor
    Heloise skrev 2009-09-29 14:00:44 följande:
    jaaa Heja blomman!
    vi är din trogna fanclub!
  • Panzerfaust

Kjell Präst skrev 2009-09-29 14:00:02 följande:

Och så håller jag självklart med Frulle och Heloise och Fjällbruttan och till och med Panzerfaust
    *Noterar att djävulen kramar snöbollar*
  • Fjällbruttan

En sak till som jag funderar på MODERATOR... varför stängs prästtråden som är skapad av Kjell för att svara på brudpars frågor, när han inte ens är där eller online? Vad har Kjell gjort??
    Vad hade Blomman gjort som förtjänade att denna tråd skulle stängas och vi andra som har den som ett vänskapsforum inte kunde prata med varandra?
    Vad var syftet med det??

Stäng i så fall av de som ställer till trassel, men inte trådarna om det inte är trådstartarna som förorsakat påhopp och sprider bibelord som inte ens är korrekta enligt bibeln!

Känner att det är dags för en förklaring av vad som är rimligt på ett disskusionsforum!!!!  

• Heloise

håller med fjällis, fast jag betvivlar att vi kommer få några svar, det ligger liksom inte för moderatorerna att förklara sig, verkar det som.

• Roisin Dubh

Ni drar en massa egna slutsatser här ser jag.

Eller lyssnar ni kanske på felaktiga påståenden av någon annans slutsatser.

Ett par klargöranden här:

1. Bröllopstorget modererar inlägg. För att ett inlägg ska granskas måste någon anmäla det. Ibland anmäler vi själva om vi ser något men vi kan inte vara överallt och läsa allting. Men upprätthållningen bygger alltså på att ni medlemmar rapporterar regelbrott. Man kan inte bli arg för att inlägg "får" vara kvar om man inte ens brytt sig om att anmäla dem.

2.Bröllopstorget moderar inte medlemmar. Vi väljer inte sida i konflikter eller bryr oss om "vem som började" (sådant är för lågstadiet) utan försöker se till så forumet är fritt från olämpliga inlägg som innehåller personangrepp och styr upp i trådar som håller på att spåra ur av tjafs.

3. Alla som bryter mot reglerna kan få en varning. Vi bryr oss inte om vem som är populär eller inte populär. Fan clubs berör inte upprätthållningen. Reglerna gäller alla! Har man frågor kring ett ärende kan man alltid kontakta mig eller någon annan moderator.

Hanna, Bröllopstorgets redaktion
Svar på tråden Tantvarning 5