• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Villemoa
    Panzerfaust skrev 2009-09-29 15:50:07 följande:
    Problemet är att det är surkukarna och gnällspikarna som sitter och anmäler folk till höger och vänster medan de som vill ha en levande debatt och ett levande forum konsekvent förpassas till botbänken.
  • Heloise

Hur kan det komma sig att jag inte hittar det min lärare vill att jag ska hitta i kurslitteraturen?

Har vi olika ögon, läser på olika språk? Är hennes hjärna verkligen så mkt smartare än min?

Det hjälper inte ens att skaka rumpan till Umbreeeeelllllaa. Svårt mkt svårt, jag måste tydligen ta fram de stora pistolerna.

Kan inte Bonnie fixa det så kan ingen

• Troll1
    Heloise skrev 2009-09-29 15:52:31 följande:
    Han är charmig inte sant
    En riktig mr Prince charming har du fångat.

Kram Passionsblomman, som ni kanske förstår så har jag "missat" den heta diskussionen som utlöste allt. Lika bra det kanske...
  • Sonja68

Här har man varit bortrest hela helgen och missat hela dramat!!!
    Herrejösses också, man kan tydligen inte lämna er för att åka på romantisk resa till Riga utan att det blir en massa bråk och ni går och blir avstängda
    Blomman, kom tillbaka, vi saknar dig!!!

Kryssningen var bra, kulorna har rullat, nu pallar varken jag, plånboken eller VISAkortet av nån resa på länge.
    Massa god mat o dryck, bensprattel, karaoke, kompisar från Uppsala som överraskade med att dyka upp på kryssningen, intressant rundtur i Riga, och så höga vågor på vägen hem. Så jag kunde inte sova... Tänkte på att det var exakt 15 år sedan Estonia förliste... och mådde illa. Annars var det bra.
    Men nästa gång flyger vi. Så man får mer tid på själva stället. Bättre lägga pengarna på en hotellnatt istället för att sitta på färjan och slösa alla pengar där. För de vet sannerligen att ta betalt!

• Sonja68

Stressar vidare...*skickar slängpussar till alla* Hörs senare!

• Fjosok

Mannen som anser sig större än Gud är tillbaka. Iaf en stund, gårdagen fick mig denna gång på allvar att fundera på om jag ska fortsätta medverka i debatterna här.

Känns som att det barkar åt sandlådan hur man än försöker nu. Mina inlägg igår var försök till att höja nivån, kändes som den sjönk. Kanske saknar kunskapen om att diskutera i forum 2009. Eller så är jag för snäll ...

Who knows, men jag har ändå diskuterat här sedan 2002 ...

• Villemoa

Men blev inte han också avstängd??

Fjosok skrev 2009-09-29 16:32:37 följande:
    Mannen som anser sig större än Gud är tillbaka. Iaf en stund, gårdagen fick mig denna gång på allvar att fundera på om jag ska fortsätta medverka i debatterna här.Känns som att det barkar åt sandlådan hur man än försöker nu. Mina inlägg igår var försök till att höja nivån, kändes som den sjönk. Kanske saknar kunskapen om att diskutera i forum 2009. Eller så är jag för snäll ...Who knows, men jag har ändå diskuterat här sedan 2002 ...
Svar på tråden Tantvarning 5