• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Fjällbruttan

Halloj igen, tillbaka  efter lite barnhämtning och middag.. och tänk när jag kom tillbaka hade jag ett lustigt inlägg i min GB, och jag vete fan i vilket forum jag skrivit i som retat den personen så till den milda grad... tror att han rört ihop mig med nån annan, igen!
    Förvirrad... det är han

Sonja, härligt med kryssning, inte lika härligt med vågor
    Igår var det en intrevju på lokalradion här med Malgomajskolan där de förlorade 5 elever, rektor och två lärare.
    reportern ifrågasatte varför det inte var nån speciell minneshögtid så att alla eleverna skulle kunna minnas sina kamrater....
    -Ehhh.. för att det är 15 år sen och ingen av de elever som går här nu hade de som studiekamrater kanske??
    Rektorn svarade bara stilla att det var ett beslut som fattats före hans tillträde....

Heloise, hoppas du fixar tentan, jag har just shakat på stolen till Bonnie

• Troll1
    Fjosok skrev 2009-09-29 17:52:04 följande:
    dfk: En man som inte är giftbar varken kan eelr ska gifta sig, simple as that.Mao, nej
    Menar du att du är giftig?

Stanna du här ihop med alla tanter åsså prince charming tanzerpanzer. Här finns väl ändå plats för många gräddbakelser?!

Jag tror inte Blomman kan skriva här på ett antal timmar, men jag noterade också att knappen lyser...
  • Fjällbruttan

Nepp, inte förrän i natt....
    Men jag stycker vi ska partypynta här inne och blåsa upp ballonger och smälla upp skumpa och duka fram tårta när Blomman kommer tillbaka
    Miss you...

• Troll1

Jag har börjat dekorera med silver girlander och har redan dukat med fina rosor i härliga färger. Chokladen har jag nallat på måste erkännas.

• Aleta

Enligt någon här på BT som verkar ha väldigt många åsikter om var och varannan person.

Frulle skrev 2009-09-29 18:45:50 följande:
    Vadå GIFT Fjosok????
  • Frulle

Så det är då nån som säger att Fjosok är gift?!

Det var en konstig åsikt.

Aleta skrev 2009-09-29 18:52:22 följande:
    Enligt någon här på BT som verkar ha väldigt många åsikter om var och varannan person.
  • Fjällbruttan

Frulle skrev 2009-09-29 19:07:09 följande:
    Så det är då nån som säger att Fjosok är gift?! Det var en konstig åsikt.

Jepp, konstig åsikt..., som så mycket annat.
    Finns trådhänvisning längre bak... eller sök efter "vänta med sex tils man är gift" eller vad nu tråden heter...

Hur är det med dig då Mulle?
    Du har varit så osynlig ett tag!
    Vi har saknat dig!

• Kjell Präst
    Fjosok skrev 2009-09-29 16:32:37 följande:
    Gårdagen fick mig denna gång på allvar att fundera på om jag ska fortsätta medverka i debatterna här.
    Du är inte ensam om det, jag har varit på väg att lägga av flera gånger de senaste dagarna
  • Frulle

Ääääsch inte har ni saknat mig heller..

Jag har inte varit nånstans. Har inte haft nån lust bara.. Trött...

Hur mår ni??

Svar på tråden Tantvarning 5