• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Fjällbruttan

Kjell Präst skrev 2009-09-29 19:17:01 följande:
    Du är inte ensam om det, jag har varit på väg att lägga av flera gånger de senaste dagarna

Snälla Kjell, gör inte det!
    Jag tycker att du gör ett fantastiskt jobb, du hjälpte ju mig med vigselpsalmer och dina förböner för min familj har ju funkat

OM det är flera som lägger ner pga av de senaste dagarnas händelser så har ju "den andra sidan" vunnit. Låt den inte göra det! Det är ju en fis i rymden jämfört med allt bra!

Skickar över styrkekramar till alla som behöver, finns en hög att ta av!

• Fjällbruttan

Frulle skrev 2009-09-29 19:17:19 följande:
    Ääääsch inte har ni saknat mig heller.. Jag har inte varit nånstans. Har inte haft nån lust bara.. Trött... Hur mår ni??

Vi har visst saknat dig! Så det så!

Varför så ledsen och trött?
    Finns det nåt vi kan göra?
    *hämtar en stor hink du kan spy ur dig all skit i*
    Vill du dela med dig så gör det, annars kan vi sitta här  lugn och ro och mumsa choklad, ja och så har Heloise lämnat in rom och cola...

Kramar om lite extra!

Förresten, du vet väl om att du är värdelfull, att du är viktig här och nu!

• Kjell Präst
    Fjällbruttan skrev 2009-09-29 19:32:14 följande:

Snälla Kjell, gör inte det!Jag tycker att du gör ett fantastiskt jobb, du hjälpte ju mig med vigselpsalmer och dina förböner för min familj har ju funkat OM det är flera som lägger ner pga av de senaste dagarnas händelser så har ju "den andra sidan" vunnit. Låt den inte göra det! Det är ju en fis i rymden jämfört med allt bra!Skickar över styrkekramar till alla som behöver, finns en hög att ta av!
    Såna här inlägg gör det definitivt lättare att bli kvar
  • Frulle

Du skulle bara VÅGA!!!!
    *morrar lite*

Kjell Präst skrev 2009-09-29 19:17:01 följande:

Du är inte ensam om det, jag har varit på väg att lägga av flera gånger de senaste dagarna
  • Frulle

Va söt du är!!

Nää det är väl inget speciellt. Bara trött. Har ju så mycket med alla lägenheter och sånt. Men det är ändå KUL! Jag är tacksam för den chansen vi fått med ombildningen osv.

Fjällbruttan skrev 2009-09-29 19:35:31 följande:

Vi har visst saknat dig! Så det så! Varför så ledsen och trött?Finns det nåt vi kan göra?*hämtar en stor hink du kan spy ur dig all skit i* Vill du dela med dig så gör det, annars kan vi sitta här  lugn och ro och mumsa choklad, ja och så har Heloise lämnat in rom och cola... Kramar om lite extra!Förresten, du vet väl om att du är värdelfull, att du är viktig här och nu!  
  • Im yours

Hej!

Vad fanken är det som pågår här, håller världen på att bli galen eller?????????

Jösses Amalia!!!!

Hit med rom, cola, choklad ...............

Blomman du har mail!!

Nu blev jag trött på riktigt!!!!

Kramar till alla! / Liz

• didis

*kikar försiktigt in efter att ha blivit inknuffad av inte-längre-avstängda-blomman*

Eftersom mina inhopp på BT numer är så sporadiska brukar jag inte längre skriva i tanttråden, känns lite dumt att bara skriva ett inlägg/vecka sådär.

Men ni skriver jag fast det känns dumt...

I går var jag med svärmor på ett galleri och förälskade mig i en rätt stor tavla som kostade *hrm* 8500 kr. Tur svärmor var med för jag hade kunnat köpa den på stört! Familjen kommer hit till helgen o då ska maken få se den och hoppas hoppas han också blir förälskad!! Det är visserligen en bit kvar till jul och iofs bra mycket dyrare än de julklappar vi brukar köpa... Jag kan alltså inte alls motivera varken för mig själv eller maken varför vi ska lägga så mycket pengar på en tavla men varför vara rationell i alla lägen??

• Im yours

Didis; Jag hamnade på loppis idag, o kärade ner mig i en tavla. Den kostade bara 80 kr, m jag kunde absolut inte lämna stället utan den.

• didis

DET är lite mer överkomligt!!

Vi ska ju bygga friggebod och byta panel på huset - fick offerten igår. 280.000 lät mycket men ok då. Till vi såg "exkl moms..."

Så några 8500 till en tavla är det tveksamt om det finns just nu även om det hade varit väääldigt fin i vid matplatsen!

Im yours skrev 2009-09-29 20:20:25 följande:

Didis; Jag hamnade på loppis idag, o kärade ner mig i en tavla. Den kostade bara 80 kr, m jag kunde absolut inte lämna stället utan den.
  • Fjosok
    Frulle skrev 2009-09-29 19:07:09 följande:
    Så det är då nån som säger att Fjosok är gift?! Det var en konstig åsikt.
    Tack Frulle. Gör mig gladare än du anar att höra
Svar på tråden Tantvarning 5