• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Frulle

Oo för mycket att läsa nu. Go natt....

• feministbrud

Alltid den som väger minst!!!!

Fjosok skrev 2009-09-28 19:45:24 följande:
    Paniiiiiiik!!!! (hehe)Vad ska man tro då en våg säger 109 kilo och en annan 107? OCh den som sa 107 var en stor elektronisk sak på gymmet. Min är visserligen elektronisk men kommer från Claes Olsson och kostade 200 spänn ...Vem ska jag tro på? Vad ska jag lita på? Tanter, hjälp mig!!
  • Fjosok
    passionsblomman skrev 2009-09-28 22:15:52 följande:
    Inte en susning...
    Plankade skiten och mailade ackordprogressionerna till henne. Fick inte ett tack tillbaka. Gör inget då jag hade skitkul, sällan hört så många floskler i en och samma text :)

Feministbruden: funderade så jag med, men det blir den som är mest nu ;)
  • Villemoa

Vilken tråd, vilken tråd??

passionsblomman skrev 2009-09-28 20:03:08 följande:
    Jag känner att jag starkt riskerar att kasta ut mig själv från forumet genom att säga några ord för mycket just nu jag som skulle ignorera och segla förbi. Det gick ju bra...*muttrar oskrivbara saker för mig själv*
  • feministbrud

Då kan du ju spara positiv viktnedgång tills enare, så det är kanske ett smart drag! Jag väger alltid minst hemma, förstår inte varför

Fjosok skrev 2009-09-28 22:23:43 följande:
    Feministbruden: funderade så jag med, men det blir den som är mest nu ;)
  • passionsblomman

Den jag länkade till nyss.

AAAAH! Nu kunde jag plötsligt inte logga in här! Blev utslängd och min automatiska inloggning var sedan borta och sajten sa bara att mitt konto inte längreffinns eller att min mailadress är fel!

Sedan jag startade om hela datoreländet gick det visst igen...

Jag hatar sånt där!

Villemoa skrev 2009-09-28 22:34:25 följande:
    Vilken tråd, vilken tråd??
Svar på tråden Tantvarning 5