• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Fjosok

Paniiiiiiik!!!! (hehe)

Vad ska man tro då en våg säger 109 kilo och en annan 107? OCh den som sa 107 var en stor elektronisk sak på gymmet. Min är visserligen elektronisk men kommer från Claes Olsson och kostade 200 spänn ...

Vem ska jag tro på? Vad ska jag lita på? Tanter, hjälp mig!!

• passionsblomman

Min våg ändrar sig utifrån var på golvet den står...den åär digital och jag har valt att tro på det som den visar flest gånger av provställena...

• Fjosok

Bloggar ju om min viktminskning nu men jag kan ju inte hoppa tre kilo första dagen liksom, kommer ju hamna i typ Aftonbladet

Allvarligt, det är klurigt det där ...

• Cantaton

Vilken du ska lita på tycker jag inte spelar någon roll just nu - huvudsaken är att du väger dig på SAMMA våg så att du ser skillnaden.

Fjosok skrev 2009-09-28 19:45:24 följande:
    Paniiiiiiik!!!! (hehe)Vad ska man tro då en våg säger 109 kilo och en annan 107? OCh den som sa 107 var en stor elektronisk sak på gymmet. Min är visserligen elektronisk men kommer från Claes Olsson och kostade 200 spänn ...Vem ska jag tro på? Vad ska jag lita på? Tanter, hjälp mig!!
  • passionsblomman

Jag känner att jag starkt riskerar att kasta ut mig själv från forumet genom att säga några ord för mycket just nu jag som skulle ignorera och segla förbi. Det gick ju bra...

*muttrar oskrivbara saker för mig själv*

• Fjällbruttan

Halloj Mulle
    Allt väl? Kul att se dig igen!

Blomman, skrivier i en paus... vilket forum ska vi morra åt nu??? *Tittar mig omkring och gnuggar händerna av förtjusning*
    Näää.. jag har inte tråkigt hemma när jag är ensam och bara vill kräkas..

Inboxa om du inte vill bil utslängd från tanterna

Hmmm.. nu hamrar gubben nånstans i huset, måste gå och kolla vad han gör!

• Fjosok

Fjällbruttan: du sågade aldrig dom rosa karamellerna. Dom finns i mitt galleri nu, både näbb och vuxenversionen ... :)

Måste också fråga? Du bor i fjällvärlden? Eller kommer därifrån?

Svar på tråden Tantvarning 5