• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Aleta

Tack för alla gratulationer och vackra sånger!

Fjällbruttan, det är inte kul att må illa, jag vet hur du har det (illamående 7 mån med första och 9 med andra).

Angående vissa inlägg i prästtråden, tja, det fick i alla fall maken att komma springande för att läsa tokerierna. Vilka dumheter!
    Hade jag varit hemma så hade jag inte kunnat vara tyst, det är då ett som är säkert.

Nu svävar jag iväg på ett uppsatsmoln med en låda chokladpraliner från Irland. Jag kastar ut några när jag far förbi!

• Soldemor

God afton! GRATTIS i efterskott, födelsedagstanten! Hänger på födelsedagståget om några veckor!
    Idag har vi varit på äppelmarknad i Kivik och gjort tantsaker, dvs lyssnat på Danne Stråhed och Sanna Nielsen och Lasse Kronér. Det var jättetrevligt. På vägen hem åkte vi upp till Kafe Annorlunda. För de som inte känner till detta ställe, så kan man äta hur mycket kakor som helst för 60,-
    *dricker en klunk Samarin*
    Och i morgon skall jag hälsas välkommen i min nya församling = tårta och kakor i mängder efter gudstjänsten. Dessutom har jag inte kunnat träna denna veckan med hålen i ryggen, men i morgon kväll, ja då jä.... skall här hoppas!
    Nu måste jag kila över till prästtråden, låter som om jag haft tur och sluppit använda adrenalinet!

• passionsblomman

Ja där har det blåst klart hoppas vi och nu tiger vi ihjäl dumheten trpor jag.

jag skulle kunna äta ganska många kakor på det där cafét känner jag... En ren förlustaffär skulle det bli för dem.

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2009-09-26 20:01:49 följande:
    *springer och fångar praliner allt jag kan och krockar med alla andra tanter i villervallan*

Jisses vad knäppa ni ser ut som springer runt sådär
    Själv kräks jag av choklad för tillfället, vilket i sig är mycket chockerande, så jag håller mig i mitt hörn här och mumsar supersura karameller... det räcker till er mer, har numera ett jättelager hemma

• Soldemor

Kjell Präst skrev 2009-09-26 16:30:23 följande:

Tant Kjell här! Fick en smärre chock när jag återkom från landet och gick in i prästtråden... 89 nya inlägg, de flesta av dem skrivna av en person som jag definitivt inte diskuterar med...
    Förstår chocken! Det var nog en av de märkligaste jag stött på här, tur att jag inte hade möjlighet att vara här igår, jag hade fått någon sorts utbrott tror jag!
Svar på tråden Tantvarning 5