• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Stefan09

Gonatt jag ber för er och hoppas på lite mindre tjaffs imorron!

• Roisin Dubh

Tråden är nu öppen att skriva i igen. {#lang_emotions_smile}

Håll er i skinnet bara. Kom ihåg att man inte kan skriva vad som helst även om det är en medlemsgrupp. Personangrepp och skitsnack om individer är alltid fel på öppna forum.

/Moderator

Hanna, Bröllopstorgets redaktion
  • Heloise

Det gäller väl åt bägge hållen då hoppas jag!

Jag har en tenta som ska skrivas, ett hus som ska städas och allt jag vill göra är dricka rom och cola samt röka på altanen. Försenad tonårsrevolt?

• Panzerfaust

Ah men en definition av personliga påhopp och skitsnack kan väl då vara på sin plats? Om en individ beter sig som en kretin och en grupp anser att han/hon/den/det gör det så är det väl fritt att diskutera det?

Men som vanligt så silar BT mygg och sväljer kameler.

• Fjällbruttan

Roisin Dubh skrev 2009-09-29 13:25:31 följande:
    Tråden är nu öppen att skriva i igen. Håll er i skinnet bara. Kom ihåg att man inte kan skriva vad som helst även om det är en medlemsgrupp. Personangrepp och skitsnack om individer är alltid fel på öppna forum.   /Moderator

Håller med Heloise, hoppas det är åt båda hållen då!
    Får inte vi snacka skit hoppas jag att ni inte tillåter att andra gör det heller....

• Frulle

Moderatorn. Det är ju helt SJUKT rent ut sagt!!!!

HUR kan passion blivit avstängd och inte den som startat hela skiten??

VARFÖR skulle alla bli så upprörda om nu denna person bara var normal och snäll??

Kan ni inte för en gångs skull se lite längre än näsan räcker??

• Panzerfaust
    Fjällbruttan skrev 2009-09-29 13:30:16 följande:
      Håller med Heloise, hoppas det är åt båda hållen då!Får inte vi snacka skit hoppas jag att ni inte tillåter att andra gör det heller....
    Att modereringen är knasig är ju gammalt, jag har ju blivit avstängd för totalt absurda saker medan andra kan säga vad fan som helst.
  • Panzerfaust

Vi kanske skulle starta ett eget "tantforum" i phbb?

Då kan vi ju sitta och säga vad vi vill där och bara gå i svaromål här.

Svar på tråden Tantvarning 5