• Svar på tråden Tantvarning 5
  • passionsblomman

Förresten Kjell så är du kanske mer tant än du tror, det har gällt de flesta här i tråden...

Bara som ett exempel kan ju nämnas att håller man i styret med båda händerna när man cyklar, tycker att det är klädsammast om tjejer har trosor på sig på krogen och flitigt använder både kundkortet och bonuskuponger samt rabattkuponger på affären, ja då är det fet tantvarning.

Och att handla så mycket på Gekås Ullared som du gör tror jag absolut är tantvarning också..

• Bobou

Nähä, man släpper styret med ena handen vid det allra mest kritiska ögonblicket när man ska svänga, för att vingligt och lagligt ge tecken!

• passionsblomman

...för ett mycket kort ögonblick och under djup koncentration.

Bobou skrev 2009-09-24 17:43:17 följande:
    Nähä, man släpper styret med ena handen vid det allra mest kritiska ögonblicket när man ska svänga, för att vingligt och lagligt ge tecken!
  • Kjell Präst
    passionsblomman skrev 2009-09-24 17:35:45 följande:
    Förresten Kjell så är du kanske mer tant än du tror, det har gällt de flesta här i tråden... Bara som ett exempel kan ju nämnas att håller man i styret med båda händerna när man cyklar, tycker att det är klädsammast om tjejer har trosor på sig på krogen och flitigt använder både kundkortet och bonuskuponger samt rabattkuponger på affären, ja då är det fet tantvarning. Och att handla så mycket på Gekås Ullared som du gör tror jag absolut är tantvarning också..
    Jag kommer ut ur garderoben! Jag är TANT!
  • passionsblomman

Kjell Präst skrev 2009-09-24 18:51:23 följande:

Jag kommer ut ur garderoben! Jag är TANT!
    Välkommen-visst är det befriande att slippa sitta i garderober!
  • TinkerBelle

Nu har jag varit på ICA och utövat mina tant rättigheter. Vägrade gå innan jag fick ett kvitto på returen till H&M jag lämnade in. Flicksnärtan bakom disken hävdade att dem inte lämnade ut sånna... ehh jo tack jag ska ha en!!!

• Soldemor
    lillabruden skrev 2009-09-24 00:51:35 följande:
    hahahahahaha jag läste tuttarna! (istället för snuttarna)
    Vad tror du jag pysslar med, gyttjebrottning?
  • Frulle

Hej alla glada.. Här komemr Butter instampandes!! *morr*

• Aleta

Tack kära vänner för att ni sätter ett stort leende på mina läppar!
    Puss på er tanter av alla slag!

Svar på tråden Tantvarning 5