TinkerBelle skrev 2009-09-23 11:02:48 följande:
God förmiddag tanter,Sitter på kontoret idag och letar jobb istället för hemma.Har haft en något tung vecka då svärmors tillstånd bara blev värre och värre. I måndags morse fick hon somna in. Känns lite som en lättnad. Hennes dödsångest var fruktansvärd mot slutet och det har påverkat oss alla. Trotts att vi måste fixa med en massa saker och ordna med begravning så känns det som om vi nått botten och kan börja klättra uppåt igen jag och maken.På den ljusa, positiva sidan har vi min väninna och henens lilla pojke (4kg och 50cm lång när han föddes) som nu slipper respiratorn. Varje dag gör han små framsteg och det inger en
hopp.Fjällbruttan ? jag hoppas och ber att allt går bra för din syster. Ligger dem på KS?Blomman ? kan bara ana vem du har som bredbands leverantör?.. ring och tjata ofta!!! Låter som ni har helt underbart i ert nya hus. Kan tänka mig att du är mör i kroppen. Packa och packa upp flytt lådor är inte kul. Cantaton ? lycka till! Tappa inte sugen och hojta om du behöver peppas. Träning är dessutom bra för de naturliga ?glad? hormonerna som frigörs. Har träningsverk efter måndagens bodypump ? igen ? men jag känner att jag skata blir starkare. Tant Liz ? fötter är inte alls kul när de går fel med dem. Har själv dansat är jag var yngre och har haft en del problem med brutna tår och stukade vrister. Kan ta tid att få det att läka. Sköt om dig och vila.
Tänker på dig, här är kramar till dig med!! Många!