• Svar på tråden Tantvarning 5
  • passionsblomman

Jo det går ju att föreställa sig!

Soldemor skrev 2009-09-23 21:17:04 följande:
    Du förstår att jag är hopplöst förälskad, eller hur?
  • Soldemor

Nu skall trasiga prästen gå ut och smutsa ner snuttarna (har regnat+långa pälsar = smutsiga snuttar) och sedan skall jag lägga min trasiga rygg på sängen. Har gått riktigt bra att arbeta de här två dagarna, men kvällarna är lite smärtfyllda. Glad dock att prickarna är borta, nu är det bara att invänta svar från patologen.

• Sonja68

Blommis, skönt att lillstumperumpen kom till rätta!
    Men Tinker; alltså jag tycker ni har fått er beskärda del den senaste veckan, det sista du behövde var att Ärkeaset gav sig tillkänna igen Men det är ta mig tusan som att de har en radar och VET när de ska slå till...
    Många styrkekramar får du av mig. Behöver du en rysk torped på 120 kg, så hör av dig. Vi är ju i krokarna under veckoslutet

Idag har jag varit på Yoga första gången i mitt liv. Huvudvärken blev nästan värre efter förmiddagens massage, men efter Yogan så är den puts väck Fantastiskt! Man känner sig rätt avslappnad.

Ska krypa till sängs. Imorgon vill jag gå på körövning igen, men maken har träning så det är under förutsättning att jag lyckas muta tjejerna att följa med och leka i lekrummet. Vi får se.

God natt!

• TinkerBelle

Ja visst är det konstigt att dem har såna känsel spröt!
    Tack för erbjudandet, men med tanke på ärkeasets tidigare idrottsliga aktiviteter så tror jag vi ska hoppa över det. Han har tävlat i grekisk/romersk...

Jag hoppas att döttrarna är på sitt allra bästa humör imorgon så att du får komma iväg till din körövning.

Förnågra år sedan hade vi yoga för våra anställda på jobbet på fredagar.
    Nästan hela mitt team brukade gå och fredags eftermiddagarna fick vi inget gjort då halva styrkan gick omkring nästan som i dvala - så jag håller med yoga kan vara avslappnade!

Sonja68 skrev 2009-09-23 21:56:26 följande:
    Blommis, skönt att lillstumperumpen kom till rätta!Men Tinker; alltså jag tycker ni har fått er beskärda del den senaste veckan, det sista du behövde var att Ärkeaset gav sig tillkänna igen Men det är ta mig tusan som att de har en radar och VET när de ska slå till... Många styrkekramar får du av mig. Behöver du en rysk torped på 120 kg, så hör av dig. Vi är ju i krokarna under veckoslutet Idag har jag varit på Yoga första gången i mitt liv. Huvudvärken blev nästan värre efter förmiddagens massage, men efter Yogan så är den puts väck Fantastiskt! Man känner sig rätt avslappnad.Ska krypa till sängs. Imorgon vill jag gå på körövning igen, men maken har träning så det är under förutsättning att jag lyckas muta tjejerna att följa med och leka i lekrummet. Vi får se.God natt!
  • Im yours

Vad skönt att lilla kissekatten är tillbaka.

Detta gäller inte fd män, ärkeasen. Som enbart ställer till otyg. Är det inte märkligt att de orkar hålla på m skrik, o gap i evigheter. Usch och fy, laddar med handväskan. Har precis bloggat om "män som hatar kvinnor"

Vad gäller filmidéer, så ska jag skriva manus till min alldeles egna, Familjefilm: Smilla och Herr Tiger. Har ju funderat så hjärnan skrynklat ihop, men nu är kortet lagt. Det blir en snäll film, med några tokiga busar

Då vi började utbildn sa en tjej att verkligheten ofta överträffar dikten, o i mångt och mycket stämmer det. Igår blev det klart med slottsmingel, under det stora filmkonventet som ska hållas här i Örebro nästa vecka. Det kommer massor av filmfolk, superkända, kända etc. Jag och en kursare ska nog bege oss dit. Någon måste sätta fart på festen

På lördag ska tant Liz åka till Ullared. Ska bli riktigt kul att återse det stället.

Kram på er, nu är det läggdax.

• Im yours

Thinker; Kramar om dig, och ta hand er!! Skönt att din svärmors smärtor är över.

• TinkerBelle

Ganska intressant samanträffande - sonen har under kvällen vid ett par gånger sagt att jag kanske ska ta till "Lisbets" metoder. Jag har inte läst bökerna och inte heller sett filmen så jag har ingen anning...

Får man läsa tants blogg????

Im yours skrev 2009-09-23 23:25:47 följande:

Vad skönt att lilla kissekatten är tillbaka.Detta gäller inte fd män, ärkeasen. Som enbart ställer till otyg. Är det inte märkligt att de orkar hålla på m skrik, o gap i evigheter. Usch och fy, laddar med handväskan. Har precis bloggat om "män som hatar kvinnor" Vad gäller filmidéer, så ska jag skriva manus till min alldeles egna, Familjefilm: Smilla och Herr Tiger. Har ju funderat så hjärnan skrynklat ihop, men nu är kortet lagt. Det blir en snäll film, med några tokiga busar Då vi började utbildn sa en tjej att verkligheten ofta överträffar dikten, o i mångt och mycket stämmer det. Igår blev det klart med slottsmingel, under det stora filmkonventet som ska hållas här i Örebro nästa vecka. Det kommer massor av filmfolk, superkända, kända etc. Jag och en kursare ska nog bege oss dit. Någon måste sätta fart på festen På lördag ska tant Liz åka till Ullared. Ska bli riktigt kul att återse det stället.Kram på er, nu är det läggdax.www.youtube.com/watch
  • lillabruden

Fjällis, vi tjejer är det tuffaste könet! Det finns ju inte mer att göra än att låta dem göra sitt....och klart ska vi alla tänka/be för dem och er familj!!! Håll ut bara!!

Tinker, beklagar din svärmor...Men var det så jobbigt för henne så var det ju det bästa av det sämsta så att säga... Minns henne nu som det bästa hon var! Och jag gissar på att det inte blir svårt för er

Passionis, hur känns det nya huset nu då? Kisen rymmer med en g¨ng..hmm....har hon inte insett vilket palats hon bor i!?

Ullared Liz??? ÅÅHHHH du måste berätta sen....för jag har inte råd o tid att åka på länge

Jag har dansat zumba idag!! kan ju säga att det är ganska skönt att vara i sitt (privata)hem för att jag är INTE så duktigt...men det var ju faktiskt 1a försöket! Mannen satt i soffan och "hjälpte" mig....'du måste böja mer' 'du måste sträcka det benet' 'Nä höger Jenny, höger'
    Jag var inte road......där sitter han o latar sig o säger till mig!!! hahahaha...men kan ju säga att bara genomgången på stegen var en bra workout!!!

• lillabruden

hahahahahaha jag läste tuttarna! (istället för snuttarna)

Soldemor skrev 2009-09-23 21:21:42 följande:
    Nu skall trasiga prästen gå ut och smutsa ner snuttarna (har regnat+långa pälsar = smutsiga snuttar) och sedan skall jag lägga min trasiga rygg på sängen. Har gått riktigt bra att arbeta de här två dagarna, men kvällarna är lite smärtfyllda. Glad dock att prickarna är borta, nu är det bara att invänta svar från patologen.
  • Im yours

Hej på er vänner!

Min blogg ligger här:

www.metrobloggen.se/lizbloggar.

Thinker; Jag antar att du menar Lisbeth Salander i Stig Larsson- böckerna. Den tjejen lekar man inte med Ett tips, läs hellre böckerna. Filmerna är oki, m man tappar ca 50% av handlingen. Jag var på premiär av den 2.a filmatiseringen i helgen som var.

Så du har varit dansare, inte undra på att du ser så gracil ut ♥

Fjällbruttan; Ullared, det ultimata shoppingresemålet. Var ett tag sedan jag var där, så det blir kul. Haha, har t.o.m skrivit ut en karta över varuhuset.......... Blir säkerligen många Smilla- kläder.

Nu ska jag börja skriva på mitt treatment, 10 sidor m den viktigaste handlingen i min film.

Byebye för nu!

Svar på tråden Tantvarning 5