• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Sonja68

BLOOOOOMMAAAAAAN!!!!
    Gud vad vi saknat dig!!
    Förstår att du åker på en känsligmässig roller coaster nu, helt förståeligt. Och att din kropp sagt ifrån förvånar ju inte heller; SOM du gått an de senaste veckorna.
    MEN, toppen med en granne som är massör!
    Har Lilleman varit till skolan ännu? Hur går det?
    Jobbigt med alla avsked, MEN nu blir det spännande med nya möten, när ni fått landa lite. Och du fått låta dina värkande lemmar återhämta sig.

• feministbrud

Välkommen tillbaka! Du är saknad!!

passionsblomman skrev 2009-09-22 20:46:12 följande:
    Hej alla! Nu har jag läst ikapp.....och lyckats installera mitt mobilabredband på min stationära dator. Det tar 4-6 VECKOR att få det vanliga bredbandet flyttat! Helt sanslöst! Och läsa på lapen kunde jag men inte logga in för jag har sedanlänge glömt mitt lösenord då jag ju har automatisk inloggning...Nå, nu är jag kontaktbar!
  • Heloise

Välkommen tillbaka Blomman!!!
    När du ahr tid får du gärna skicka lite kort på fina huset till oss oxå!

Bruttan håller både fingrar och tår!

Jag har hittat en hästgård, men Panzer får lappsjuka bara han tittar på bilderna( sorry sonja och bruttan). Jag vill ha en häst!

Sen övergick jag till att kolla på hus i Corpus Christi

• Fjällbruttan

Hej!

Två SMÅ tjejer, 1200g och 38 långa... ingen av dem fixar andningen så de ligger i respirator och syrran mår skit.... allt jag vet just nu
    Kramen till er alla som håller tummar och tår och sänder all lycka ni kan, Tack för att ni finns!
    Ni betyder jättemycket för oss just nu!!

Kram

• Cantaton

Åååh vilka småttingar. Läskigt just med andning. Hoppas din syster bättrar på sig. Klart att det måste vara dubbelt jobbigt för henne.. Både fysiskt och psykiskt liksom.

Fjällbruttan skrev 2009-09-22 22:53:47 följande:
    Hej!Två SMÅ tjejer, 1200g och 38 långa... ingen av dem fixar andningen så de ligger i respirator och syrran mår skit.... allt jag vet just nu Kramen till er alla som håller tummar och tår och sänder all lycka ni kan, Tack för att ni finns!Ni betyder jättemycket för oss just nu!!Kram
  • Fjosok

Håller verkligen tummarna för dom små!

Och för blommans nya hem och liv. Tror det blir super!

// Fjosok (som numer skriver väldigt lite här)

• passionsblomman

JAG har saknat ER massor begriper ni väl!
    Och blir ganska rörd att ni saknat mig...

Bruttan, jag skrev i andra tråden om bebisarna. *kramar om här med*

Sonen började i skolan redan på onsdagen, tufft då han ju haft en jättelång dag på tisdagen, men det funkade bra. Han pratar varje dag om sin gamla klass och sina vänner hemma och om sitt lilla hem som visst det var tillräckligt stort. Men han tycker det är ok i skolan, han gillar sitt nya rum och att han kan gå till och från skolan själv-han ville bara ha sällskap dit i två dagar. Han älskar att han får cykla på byn själv(fast till skolan vill de inte att barnen cyklar förrän i fyran) Jag känner att den rörelsefriheten har vi pratat så mycket om så att på fritiden kan vi liksom inte låsa fast honom här, utan han får faktiskt cykla. Det finns cykelvägar överallt och det är bara precis över vår gata härutanför och när han ska över vägen vid affären som han verkligen måste se sig för och vara försiktig.
    Idag fick han pengar och åka till affären och själv välja något till eftermiddagsfika åt oss. Mycket stolt pojke kom hem med muffins.

Heloise: har jag inte mailat er mina husbilder?

• Heloise

Du har varit sååå saknad Blomman!

Nope, jag har ju sett men jag vill se igen

Lilla Tirza har boat in sig och roar sig med att klösa sönder tapeterna och krafsa ur all jord ur blomkrukorna, men hon är så trevlig att det inte gör nått, dessutom blir hennes ögon def gröna

Jag blir galen på förkylningen som aldrig ger sig, nu har jag ont i halsen igen, känns som förkylningen loopar
    Men fördelen är att man kan bädda ner sig i sängen och kolla på dåliga slafsiga, sliskiga romantiska filmer och drick te!
    Synd bara att jag itne kan vara hemma ifrån jobbet. Fasar för hemtentan som släpps på fredag, jag hatar tentor!

• Sonja68

Störtar in som hastigast!
    Fjällbruttan: OJ, vilken kämpig start för de små töserna. Hoppas din syster orkar, skickar över styrkekramar som du får vidarebefordra. Mina tankar är hos hela familjen. Kram!

Blomman; Låter som att din son kommer att finna sig tillrätta, men klart att han kommer sakna sina gamla kompisar.

Stockholm ligger ju dock inte i världens ände (även om det kan kännas så ur ett Norrlandsperspektiv), så nån gång kanske de kan träffas ändå?

Idag ska jag på massage och sedan har jag bokat in mig på Yoga ikväll, första gången i mitt liv, för nu måste jag göra något åt mina onda axlar, rygg, värkande skalle och stressade inre.

Kram till alla! Hoppas ni får en bra dag.

Svar på tråden Tantvarning 5