• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Villemoa

Im Yours; hoppas foten snart blir bra igen!

Solde; skönt att prickarna är borta och ofarliga!

Heloise; krya på dig!

Sonja; krya på dig du också och ge skolan på nöten bara!! Hur gick det?? Hur har det gått med den där pojken som skulle vara i dotterns grupp, han som behöver assistent?

Tootsie är en ashärlig film!! Så man skrattar när man ser den

Kram till alla!!

• Fjällbruttan

Solde, kan du slänga in en extra bön till chefen idag?
    Syrrans förlossning har satt igån så hon snittas idag och tvillingarna är pluttsmå.. de är bara i v.29... Tror hon och bebisarna behöver alla böner som finns just nu!
    OCH JAG VILL INTE VARA HÄR!!! Jag vill vara i Stockholm hos familjen nu, just nu är allt skit!

• Villemoa

Ååh Bruttan! Jag håller alla mina tummar och tår för att det ska gå bra för din syster och småttingarna!! KRAM

Fjällbruttan skrev 2009-09-22 09:40:45 följande:
    Solde, kan du slänga in en extra bön till chefen idag?Syrrans förlossning har satt igån så hon snittas idag och tvillingarna är pluttsmå.. de är bara i v.29... Tror hon och bebisarna behöver alla böner som finns just nu!OCH JAG VILL INTE VARA HÄR!!! Jag vill vara i Stockholm hos familjen nu, just nu är allt skit!
  • Cantaton

Hej, har så galet mkt att göra, så jag tittar inte in så ofta...! Men nu har jag precis varit på introduktion på Xtravaganza. Imorgon börjar det hela!!

• lillabruden

Jag vet att det är jobbigt när man vill vara hos dem....*kramar* Håll oss uppdaterade!! Ska skicka massa bra vibbar till dem alla 3!!! (jag ber ju inte....)

Solde, kan du slänga in en extra bön till chefen idag?Syrrans förlossning har satt igån så hon snittas idag och tvillingarna är pluttsmå.. de är bara i v.29... Tror hon och bebisarna behöver alla böner som finns just nu!OCH JAG VILL INTE VARA HÄR!!! Jag vill vara i Stockholm hos familjen nu, just nu är allt skit!
  • lillabruden

men oj va tufft alla tanter verkar ha det just nu *bjuder på Ballerina kex och kaffe med kardemumma*

Migrän, förlossningar, vrickade fötter....m.m..... här är det iallfall inte mer än konstant illamående och kväljningar!!! (håller på o sluta på mina tabletter...)

Jag hoppas att allt blir mycket bättre -SNART!!!!

Kramar till alla!

• Sonja68

Tack snälla ni för stöttning!

Villemoa: Ja, ryska får min lilla tös men bara 20 min/v (så de kommer ha 40 min varannan vecka istället). Men igår såg rektorn frågande ut och sa att han skulle titta på det där, när jag ställde frågan. Nåt lurt verkar det som att det är...
    NÅja, det är bättre än ingenting och, som sagt, jag anser att man bör i alla fall ifrågasätta saken, och försöka kämpa, oavsett vad resultatet blir. Då kan jag i alla fall sova gott om natten och jag kan se mina barn i ögonen och veta att jag i alla fall gjorde så gott jag kunde.
    Vad gäller resurskillen i klassen och den pojken som behöver extra stöd, så vet jag inte hur det löst sig. Har inte hunnit dit ännu. Jag hör att dottern pratar om läraren, att han figurerar i klassen ibland, men jag har inte hört något om att det skulle vara oroligt eller stökigt eller något annat anmärkningsvärt. Kanske de har löst det på något annat vis. Ska kolla upp den biten, det är nämligen snart föräldramöte. Har bara inte hunnit.

Heloise: Fy vad envis förkylning du har. Och så jobbar och studerar du... Styrkekramar får du av mig.

Fjällis: Många intensiva böner från Bottenviken till din syster och er familj ♥

• Im yours

Fjällbruden; Tänker på din syster m familj!! Förstår att det känns tungt att inte kunna vara hos dem. Kramar/ Liz

• Cantaton

Åh hjärtat. Hoppas att allt går bra med dem.

• Sonja68

Efter många om och men och gorm med FK och Arbetsgivare och lite hjälp från facket, konsultation med läkare osv., har man nu gått med på att min man får jobba halvtid, UTAN tunga lyft, fram till 1/10 då han har tid för röntgen. Halvtid sjukpenning, halvtid lön. Detta efter att fackkillen ringt och haft ett lååååångt samtal med både FK och Arbetsgivaren, så vips, var ingenting omöjligt längre. Konstigt va´?!

Svar på tråden Tantvarning 5