Tack snälla ni för stöttning!
Villemoa: Ja, ryska får min lilla tös men bara 20 min/v (så de kommer ha 40 min varannan vecka istället). Men igår såg rektorn frågande ut och sa att han skulle titta på det där, när jag ställde frågan. Nåt lurt verkar det som att det är...
NÅja, det är bättre än ingenting och, som sagt, jag anser att man bör i alla fall ifrågasätta saken, och försöka kämpa, oavsett vad resultatet blir. Då kan jag i alla fall sova gott om natten och jag kan se mina barn i ögonen och veta att jag i alla fall gjorde så gott jag kunde.
Vad gäller resurskillen i klassen och den pojken som behöver extra stöd, så vet jag inte hur det löst sig. Har inte hunnit dit ännu. Jag hör att dottern pratar om läraren, att han figurerar i klassen ibland, men jag har inte hört något om att det skulle vara oroligt eller stökigt eller något annat anmärkningsvärt. Kanske de har löst det på något annat vis. Ska kolla upp den biten, det är nämligen snart föräldramöte. Har bara inte hunnit.
Heloise: Fy vad envis förkylning du har. Och så jobbar och studerar du... Styrkekramar får du av mig.
Fjällis: Många intensiva böner från Bottenviken till din syster och er familj ♥