• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Villemoa

Grattis Panzer på födelsedagen!

Grattis Mulle till lägenheten!

Vad kul Solde att du blev kontaktad!

• lillabruden

grattis panzer!!! kan ju trösta dig med att du inte är ensam om 'minnesvärda' föddelsedagar....min man tappade risburken (av glas, på kanten dessutom) mitt på stortån på sin 25års dag! Jag lovar att jag har aldrig fått så ont av att se en annan göra sig illa....jag mådde illa! Han tappade den hemska nageln inom nån dag och höll på med omlägg i typ 2veckor......nu är den sne!
    Ska man fylla år så ska man ju minnas ju, eller hur

här har vi kladdkaka i ugnen, men det är till jobbmötet imorgon....

Grattis frullemulle!!! glad för din skull!!

O passionis, allt är jobbigt i början men så fort du kommit till drömhuset och lagt hatten där den ska va, så blir det bra

Nu har jag, som vanligt, glömt hälften av vad jag skulle svara på......

Sonja, hoppas facket är hjälpsamma o inte bara lovar utan att hålla!!! har er i tankarna!!

Fjällis, hoppas verkligen att illamåendet går över snart!!! Kan det vara en liten hårig bebis där inne? fast det är väl för tidigt? Hur var det nu?

Nu måste jag kika på kakan...
    kramizzz

• Sonja68

God morgon! Idag är en skitdag. Men jag ska ta mig igenom den på nåt vis. Funderar på att gå på säsongens första körövning ikväll, men Älskling har åkt bort till Fjärran Land över helgen och jag har gråtit floder, som vanligt imorse, och jag är ensam med våra underbara barn. MEN i kyrkan, som är en riktig familjekyrka, finns ett lekrum där de har barnverksamhet om dagarna, så jag kanske kan låta dem vara där och leka under tiden jag sjunger. Vet att andra brukar få göra så när det inte funkar med barn och barnvakter.
    Kyrkan är ju till för alla, visst är det så Soldemor?
    Så roligt förressten att det där paret vill att du ska viga dem, vilken ära! Sträck på dig
    LIlla Bruden; jag har fått mens och jag behöver Kladdkaka för att ORKA idag. Har du nån bit tillövers
    Mulle: Så underbart!!!! GRATTIS!

• dfk

Grattis Mulle! Vad härligt, du ser det ordnar sig!
    Sonja- jaha är det din tur att ha skitdag idag! Jag hade min häromdagen, man vill bara gå och lägga sig igen och gråtmild blir man. Då lämnar vi över en bägare full med styrka till dig idag!
    Det måste vara jobbigt med dessa avsked när din man ska åka!

• Sonja68
    dfk skrev 2009-09-17 08:51:00 följande:
    Grattis Mulle! Vad härligt, du ser det ordnar sig!Sonja- jaha är det din tur att ha skitdag idag! Jag hade min häromdagen, man vill bara gå och lägga sig igen och gråtmild blir man. Då lämnar vi över en bägare full med styrka till dig idag! Det måste vara jobbigt med dessa avsked när din man ska åka!
    Tack!
    Jo, jag är en riktig lipsill, särskilt i början av lingonveckan. Igår var jag däremot ARG som ett bi!
    Visserligen är han hemma igen på söndagkväll, men innan dess så kan mycket hända efter vägen till Kiev... Och sedan fågelvägen hem. Ukrainska piloter är sällan nyktra
    Mitt hjärta känns som att det ska slitas ur kroppen och trasas sönder vid dessa avsked.
  • Sonja68

Nåt som ändå känns fint mitt i eländet, är att de här stoooora, tuffa, ryska grabbarna som varit på besök, är helt betuttade i våra flickor. De har lekt med dem, passat dem när jag o A behövt göra något ärende, pratat och diskuterat mycket med dem, verkligen intresserat sig, och nu när de skulle åka så såg man att grabbarna var helt tagna och hade svårt att skiljas från töserna. Många pussar och kramar blev det och jag hörde "kommer att sakna er" flera gånger. Känns bra i ett mammahjärta.

• Im yours

Godmorning!

Härligt att höra Sonja, att grabbarna gillade dina tjejor. Men hur skulle man kunna låta bli ♥
    Btw, jag är oxå på väg in i lingondimman

Grattis i efterskott Pantzer! Jag har lyckats bli 50 år genom att först, och främst inte klättra på stegar Tur att det gick någorlunda bra iaf.

Vet ni, för sörsta gången har jag vågat mig på ett ebay-köp. Denna ursöta vinageliknande klänning till Smillis, farmors gullunge Lokkilokk!

cgi.ebay.com/P030-L-Pageant-Party-Flower-Girls-Dress-2T-3T_W0QQitemZ160362727205QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0&_trksid=p3911.c0.m14

Den betalar jag 180 kr för inklusive frakt.

Måste bara visa upp min så vackra, o supergoa dotter, Sandra för er. Hon finns i galleriet. Vi älskar våran lilla smula

Ha en sällsynt bra dag!

• Aleta

Grattis Frulle, det gick fort!

Grattis Soldemor, jättekul!

Ha en toppendag allihop!

• Frulle

Ja nu är det klart. Papper är påskrivna och klara! FAAAN va skönt det känns!!!!

• Cantaton

GRATTIS!!!

Frulle skrev 2009-09-17 10:18:59 följande:
    Ja nu är det klart. Papper är påskrivna och klara! FAAAN va skönt det känns!!!!
Svar på tråden Tantvarning 5