• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Heloise

Tack, jag ringde precis jobbet och sjukskrev mig. Synd för vi skulle ut och käka med jobbet och det händer 1 ggr om året

Måste fortfarande komma på en fråga om kvalitativa metoder samt läsa en 80s uppsats

• Frulle

Nää där är superfint, men dyrt... När vi betalar så mycket pengar för boende så blir det hus.

Cantaton skrev 2009-09-16 11:52:37 följande:
    Ligger den ner i Hägernäs strand?
  • Sonja68

Panzer: GRATTIS på födelsedagen *trumpeter o fanfarer* Hoppas du inte har alltför ont i armen.

...på tal om arm...
    Nu har vi varit i kontakt med makens fackombud som är skyddsombud för norra Norrland.
    Han sa att de har ett starkt kollektivavtal som gör att firman måste ställa upp på rehabilitering för A.
    Han höll på att baxna när han hörde att kärringen på FK föreslagit min man att ta tjänstledigt och gå på A-kassa istället!!
    Min man sa förstås att det är han INTE intresserad av. Han är intresserad av att få arbetsträna så han snabbt kommer tillbaks till jobbet när armen läkt. Att det har han RÄTT till.
    Fackkillen sa också att han är beredd att driva detta centralt om det är så att de trilskas.

Så nu blir det ett möte med facket, FK, min man och arbetsgivaren och jag får vara med som tolk om det behövs.
    Få se vad som kommer ut av det mötet...

Ikväll kör kyrkans barnkör igång och Tanja vill forsätta,så vi ska dit ikväll. Man brukar vara på bra humör efter det, de är så fina barnen. Sjunger med sån glädje.

• Cantaton
    Är det nånstans uppåt Radarvägen?
    Frulle skrev 2009-09-16 12:36:16 följande:
    Nää där är superfint, men dyrt... När vi betalar så mycket pengar för boende så blir det hus.
  • Cantaton

Ååååh vet ni - jag känner mig sådär förbjuuuudet förtjust just nu. Ni vet som när man har gjort något man egentligen inte får o får den där lilla kicken. Fast utan dåligt-samvete-känslan... (För det finns inget att ha dåligt samvete, för!) Rätt ljuvligt

• Frulle

Japp! Nr 10.

Cantaton skrev 2009-09-16 12:50:56 följande:
    Är det nånstans uppåt Radarvägen?
  • Cantaton

Jag har bott på 23 som liten

Frulle skrev 2009-09-16 13:12:29 följande:
    Japp! Nr 10.
  • Frulle

haha va kul!!!

Cantaton skrev 2009-09-16 13:15:17 följande:
    Jag har bott på 23 som liten
  • Aleta

En bägare full med styrka till dfk!

Vad bra Sonja, att ni har fått hjälp av någon som är beredd att fajtas!

Grattis Panzer, du får ett stort bandage och en irish coffee.

Krya på dig Heloise och ni andra sjuklingar.

Svar på tråden Tantvarning 5