• Svar på tråden Tantvarning 5
  • lillabruden

Sonja gumman, jag bakar 4olika chokladkakor till oss så kan vi frossa!!!! har ju själv pms just nu och går upp o ner som en bergodalbana,........men när man får choklad är man bara lugn

Sonja68 skrev 2009-09-17 08:35:39 följande:
    God morgon! Idag är en skitdag. Men jag ska ta mig igenom den på nåt vis. Funderar på att gå på säsongens första körövning ikväll, men Älskling har åkt bort till Fjärran Land över helgen och jag har gråtit floder, som vanligt imorse, och jag är ensam med våra underbara barn. MEN i kyrkan, som är en riktig familjekyrka, finns ett lekrum där de har barnverksamhet om dagarna, så jag kanske kan låta dem vara där och leka under tiden jag sjunger. Vet att andra brukar få göra så när det inte funkar med barn och barnvakter. Kyrkan är ju till för alla, visst är det så Soldemor?Så roligt förressten att det där paret vill att du ska viga dem, vilken ära! Sträck på dig LIlla Bruden; jag har fått mens och jag behöver Kladdkaka för att ORKA idag. Har du nån bit tillövers Mulle: Så underbart!!!! GRATTIS!
  • lillabruden

Nä men va underbart att dessa macho män blev så förtjusta i dina döttrar Sonja!! Men klart, har man en mor som dem har så

Im Yours, jag älskar ebay o tradera......men det är lätt att buda för mycket! Hoppas du vinner klänningen!

Frullemulle, va skoj att höra!!! Blir det långt ifrån din pappa?

Idag ska jag på apt med min kladdkaka...hahaha ja inte ett möte för kakan utan jag tar med den till mötet Mannen min har varit o sniffat på den men han har hållt sig!! Han vågar inte chansa nu när jag har pms......

En av mina bästa vänninor har gjort slut med sin kille och jag blir tokig på henne!! Hon smsade (istället för att ringa...aarrrggghh!!) inatt och hade världens ångest o visste inte om hon skulle gå tillbaka till honom. Jag sov så jag såg det först imorse... Ringde henne sen och hon är fortfarande osäker på om hon ska gå tillbaka till honom! Vad är det med denna annars starka och självständiga tjej? Denna killen är inte bra för henne, han har verkligen tryckt ner henne i skorna och hennes självförtroende är puts väck! Jag vet att hon kan hitta 1000ggr bättre.....men vill ju inte säga till henne vad hon ska göra...

Usch...tror jag mest behövde avreagera mig lite....vill ju att hon ska vara lycklig,....

Varför är kvinnor så självdestruktiva?

• Frulle

tack!
    Nä blir inte så långt från pappa. Man går kanske inte över men det tar kanske 6 minuter med bilen.

• Bobou

Cantaton, jag tror jag också hade feber igår, men idag är det bara förkylningssymtom så då är det nog bara en vanlig förkylning... men det var HEMSKT igår. Jag gick på audition för Körslaget och fick vänta i fem timmar ochs att och svettades och frös om vartannat, fy f-n. (Men sedan gick det bra att sjunga, kom inte med, men det är helt lugnt. Ville egentligen mest bara gå på audition.)

Sonja, klart du ska gå på körrep! Det är få saker som piggar upp så! Jag sitter och överväger om jag ska repa idag eller inte... Är ju som sagt förkyld, och vill inte smitta någon. Men jag är ju inte dödssjuk direkt så jag får lite dåligt samvete och känner mig lat om jag inte går.

• Sonja68
    lillabruden skrev 2009-09-17 11:04:01 följande:
    Nä men va underbart att dessa macho män blev så förtjusta i dina döttrar Sonja!! Men klart, har man en mor som dem har så
    och tack för chokladkakorna *mumsar för fullt*
    Cantaton, vill du också ha, eller du kanske behöver te med honung o citron om du är förkyld? Annars så upplever jag att choklad är ett universalläkemedel, hjälper mot nästan allt

ImYours: Dottern är så fin, vilka vackra ögon!! Dina
    Och Smilla ska vi ju inte ens tala om. Hon måste ju vara alldeles skrynklig efter dina besök, nästan uppblottnad från alla pussar du förmodligen överöser denna ljuvliga varelse med!
    Klänningen är SUPERFIN. Vill också ha... Men E-bay har jag aldrig provat. Endast Tradera en gång (min burriga bolero som jag hade på bröllopet)

MulleFrulle; Så himla skönt att det löser sig nu med er boendesituation! Underbart

Jag funderar fortfarande om jag ska ooooorkaaaa masa mig iväg på kör ikväll. Det finns ju massor av jobb hemma. Men jag har mensmage och det molar o värker så jag lär inte få nåt gjort hemma hur som helst. Att sjunga med kören brukar dock få mig på bättre humör, så bara därför borde man kanske pallra sig dit.
    Men jag har inte sjungit på typ 9 månader, och vet inte riktigt vart sångrösten tagit vägen :-S Pinsamt!
  • Sonja68

Bobou; vi skrev om varandra! Jo, jag tror nog att jag måste ta och gå på körrep i alla fall. Jag får väl hålla tyst på de högsta tonerna tills jag kommit på vart fasen jag förlagt sångrösten

KÖrslaget, audition, så kul!

• dfk

Jag skulle göra vad som helst för att kunna sjunga. Nej, jag har verkligen ingen sångröst. Jag sjunger så tyst jag bara kan om jag måste för att inte skrämma någon. HiHi! Men i skolan var det en riktig pina, när vi skulle sjunga tillsammans. Jag var världsbäst på att mima med inlevelse, jag skämdes så över min dåliga röst.
    Nu skrålar jag ju hemma när jag är själv och det är en skön känsla!
    Älskar ju idol och är så imponerad över alla med talang. Däremot är jag grym på att dansa!
    Lillabruden-hur går det med zumban?
    Im yours- sockersöt klänning! Åh,Fina bilder i galleriet!!

• Cantaton

Var duktig på uppsjungningen så att du värmer upp rösten ordentligt, så ska du hitta de där tonerna ska du se

Sonja68 skrev 2009-09-17 13:40:32 följande:
    Bobou; vi skrev om varandra! Jo, jag tror nog att jag måste ta och gå på körrep i alla fall. Jag får väl hålla tyst på de högsta tonerna tills jag kommit på vart fasen jag förlagt sångrösten KÖrslaget, audition, så kul!
  • Cantaton

Bobou, jag tror inte att det är annat än nån liten förkylning hos mig också. Blev bara så trött och varm.. och huvudvärk. Åkte hem från jobbet. Har nu sovit en timma. Men tyvärr kan jag inte vila resten av kvällen. Ska ha smink- och hudvårdsparty här ikväll, så vid 18 kommer ett litet gäng tjejer, och dessförinnan kvinnan som ska hålla i det. Måste dock städa/diska lite innan och gå iväg för att handla något fikaaktigt...

Svar på tråden Tantvarning 5