lillabruden skrev 2009-09-17 11:04:01 följande:
Nä men va underbart att dessa macho män blev så förtjusta i dina döttrar Sonja!! Men klart, har man en mor som dem har så

och tack för chokladkakorna *mumsar för fullt*
Cantaton, vill du också ha, eller du kanske behöver te med honung o citron om du är förkyld? Annars så upplever jag att choklad är ett universalläkemedel, hjälper mot nästan allt
ImYours: Dottern är så fin, vilka vackra ögon!! Dina
Och Smilla ska vi ju inte ens tala om. Hon måste ju vara alldeles skrynklig efter dina besök, nästan uppblottnad från alla pussar du förmodligen överöser denna ljuvliga varelse med!
Klänningen är SUPERFIN. Vill också ha... Men E-bay har jag aldrig provat. Endast Tradera en gång (min burriga bolero som jag hade på bröllopet)
MulleFrulle; Så himla skönt att det löser sig nu med er boendesituation! Underbart
Jag funderar fortfarande om jag ska ooooorkaaaa masa mig iväg på kör ikväll. Det finns ju massor av jobb hemma. Men jag har mensmage och det molar o värker så jag lär inte få nåt gjort hemma hur som helst. Att sjunga med kören brukar dock få mig på bättre humör, så bara därför borde man kanske pallra sig dit.
Men jag har inte sjungit på typ 9 månader, och vet inte riktigt vart sångrösten tagit vägen :-S Pinsamt!