Hej hopp! Tack för all omtanke ang fotontet. Grejen är att jag har stukat den foten otaliga ggr, men då svullnaden lagt sig har det kännts oki igen. Men så i vinter modegalen som jag är, köpte jag ett par Fluffy- skor. Så jädrans sköna, jag traskade omkring i dem ända tills slasket gjorde det omöjligt att ha mocka på fötterna.
Så man kan säga att foten krånglat sen i mars, har varit till doktorn, och på röntgen. Men det visade på förslitningar, o skulle liksom tränas bort
I somras då jag semestrade uppe i Ö-vik fick jag ungf den här typen av smärta. Stickande, brännande, bultande etc. Bestämde då att gå till vårdcentralen igen. Men likt ett under gick värken över bara sådär.
Men som sagt nu är smärtorna tillbaka, så är det inte oki på månd ringer jag vården igen. Det sägs att det inte går att göra något åt förslitningsskador. Man kan träna via sjukgymnatik, och så smärtstillande förstås. Vi får se vad som händer, nu låter jag foten vila så mycket det går.
Solde; Skönt att prickarna är väck, o ofarliga. Har oxå tagit bort en stor leverfläck som växte utåt. Den satt precis där bh-banden går så risken var stor att den skulle rivas upp. Blä, jag fick se den ......... värsta långa rötterna
Sonja: En jättestor bragdmedalj av guld ska du ha. Det tillhör föräldrarollen att alltid ställa upp på sina barn, tillika att vara envis, o motsrävig då beslutsfattare gör livet surt för oss. På dem bara, handväskan duger till mycket!!
Fjällbruttan; Vad mysigt med en bebis. Min grabb väntar tillökning i feruari, så Smilla får snart ett syskon
Ska bli superhärligt, ännu fler människor att älska.
Heloise: Bragdmedalj till dig oxå, tufft att plugga på så hög nivå och jobba samtidigt.
Jag har precis sett Tootsie m Dustin Hoffman, den är ju skithärlig. Vi ska ju se ett x antal "bra" filmer i utbildningen. Så det är till att damma av en del rullar. Nu står Billie Eliott på tur ......
Kramar till alla!