• _elin_

    någon med erfarenhet av viktklubben?

    precis som rubriken lyder så undrar jag om det finns någon här som har erfarenhet av viktklubben.se ? Jag funderar på att testa detta, känner att jag behöver lite hjälp att motivera mig och att komma igång med träning och bättre mat.

    Är viktklubben bra? krånglig att använda? ger det resultat samt får man "hjälp" både med kost och träning eller handlar det bara om kosten?

    många frågor, tacksam för svar och inspiration! :)

  • Svar på tråden någon med erfarenhet av viktklubben?
  • _elin_

    jag undrar hur man gör på VK om man inte hittar den mat som man letar efter, kan man lägga in själv på ngt sätt och skriva av kcal och innehåll från den matens förpackning?

  • viktualia

    _elin_ - japp det kan man! Klicka på "mina egna livsmedel" i dagboken och "skapa eget livsmedel"!

    På samma sätt kan man skapa egna recept också! Klicka då på "mina egna recep".

  • Skottdagen2008

    ska försöka komma ihåg allt jag åt idag, men VK är verkigen segt just nu.

  • viktualia

    jag har kanske haft tur, för jag har inte haft nåt problem med inloggning på VK idag.. dagens enda (och mycket återkommande problem) är: när *piiiiiiiiiiip* ska jag ha tid att träna?!?!
    *suckar*

  • Skottdagen2008

    säger detsamma. ska i och för sig ut och dansa på lördag men då blir det ju lite alkohol också

  • miapias

    tjena brudar...jag belv medlem i vk idag......suck..vägde mig för första gången på länge oxå....78,8 kg..inte kul...

  • Skottdagen2008

    fast det beror ju på hur lång du är , är du t.ex. 178 så är ju vikten bra, men är du t.ex. som jag 158 så är det way out för mycket

    lycka till med viktnedgången vi är alla här i tråden lite smalare än när vi startade i vk

  • _elin_

    har nu varit meddelm i två dagar på VK och det känns toppen. Älskar utmaningen att äta enl det jag planerat och skit kul när man har tränat och det blir minus kallorier.
    men tycker dock att det går lite segt ibland,, tråkigt.
    Det bästa än så länge är att jag inte är ett dug suge på godis efter att jag kollat upp hur många kcal det innehöll...

    kämpar på! :)

  • Skottdagen2008

    Åt ett Happy Meal idag, blir väl en nutrilett i eftermiddag suck.

    Brukar byta ut ett mål då och då till nutrilett då jag känner att jag vill t.ex. äta pizza på kvällen eller som nu hade för mycket att göra och åt lite fel. Allt för att spara så jag hamnar på min mängd kalorier som är 1530 kcal.

Svar på tråden någon med erfarenhet av viktklubben?