• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 4

    Kom igen nu brudar!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Pumpkin

    Men vad knas! Sidan kanske är extra snäll mot mig eftersom jag är sjuk

  • Helmborn2B

    Nu vet jag definitivt vilken tillverkare min klänning ska vara från.. är totalsåld på Maggie Sottero. dom har verkligen hur många fina som helst.. sukt sukt..

    Den här ska min kompis gifta sig i..

    www.maggiesottero.com/dress.aspx&style=A602

  • Pumpkin

    Helmborn2B: Ja, dom är verkligen supervackra! Har hur många bilder som helst på MS-klänningar på datorn.

  • InaHjärtarAdam

    Helmborn2B:
    jag ska ha den klänningen också, fast en kinakopia... men jag ska ha den i ivory/guld istället.

  • Helmborn2B

    InaHjärtarAdam:
    Den i ivory/guld är också jätte fin! Vad ska din m2b ha till?

    MsNordqvist:
    ja dom är verkligen otroliga, kommer bli jätte svårt att bara välja en.

    Imorgon ska jag ringa till slottet som vi funderar att ha festen på. har pratat en gång innan med dom men jag kommer inte riktigt ihåg vad som ingår i kuvertpriset mm så det är lika bra att kolla en gång till! och boka en tid för att träffa dom, hihi ska bli så kul!

  • Snitte- 5/7-2008

    Helmborn2B:
    Ja du det är farligt att kolla för mycket mna blir ju helt fast jue... :) jätte fin klänning din kompis har valt!

    June20: jo tackar som frågar, det går rätt bra faktiskt! har många bra sammarbetspartners och så nu... har haft ett par bröllop och fotat och ska snart ha en visning i kyrkan så fler får se det "live" lixom :)

  • Sofia08

    Jag har precis varit inne och tittat på "Maggie"-klänningarna! HE-RE-GUUUD vilka vackra klänningar!!! Är också helt såld! De såg väääldigt dyra ut också...

  • Pumpkin

    Längtar: När ska du gifta dig?

    Eftersom jag bara ligger hemma i sängen och är sjuk så spenderade jag större delen ac dagen till att kolla lokaler och sånt på nätet, så nu har jag väl hittat typ 10 till som är helt underbara

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4