2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Jag&Du ja jag kan säga jag kom in i 40 klänningar :D
Såg så smal ut :)
Mysan98
så bra ;) hehe...ska köpa en med fransk lilja till vårat...ska nog sätta ett "hål" i kanten av inbjudan, bordsplaserings kortet och kanske som konfetti med. Tycker det blev lite tomt på vårat bord när jag ritade en bild i datorn med svarta dukar o mässings candelabrar...fattades nåt mellan själva candelabrarna...eller så får vi köra klassiker med glasstenar.
Vilken underlig dag det har varit... Har varit på begravning för svärfarfar - som jag aldrig ens träffat! Och M2Bs familj är så otroligt olik min, så hela alltet blev konstigt. Men efteråt hade vi himla trevligt med smörgåstårta och Loranga
Helmborn2B: Härligt att du hittat hit igen! Det har hänt lite sen du hängde här sist
Ms Nordqvist: Kul att du hade trevligt med din blivandes släkt. Min blivandes släkt är också rätt så olik min. Min blivande har sex syskon. Så ni kan ju gissa hur många svågrar och svägerskor jag ska få :D :D I början var flera av hans släktingar lite avståndstagande. Fast med tiden har de börjat prata mer med mig och börjat se mig som en del av sin familj. När de ringer till oss och m2b svarar kan de säga ibland: "får jag prata med Jenny?". m2b brukar bli jätteförvånad.
såå spännande nu ska vi beställa ringarna åå längtar (vigselringarna)
blivandefruandersson08: Redan?!
Jenny: Visst är det roligt när man märker att man kommer in i familjen mer och mer?
MsNordqvist jo vi köper de dyra grejerna nu när vi kan så att vi inte behöver lägga den stora klumpsumman då :)
blivandefruandersson08
Förstår hur ni tänkt...vi ska nog köpa tyget till min klännings kjol snart.
Märkte att det tyg jag hade valt i en butik hade höjts med hela 20kr per metern, då blev jag INTE glad så nu har jag hittat ett annat o som tur var det både billagare än det första priset på det gammla tyget samt 5ggr snyggare tom! Ser nästan ut som det borde kosta 1000kr metern istl för 132kr!! HA! :D
Jag&DU har ännu en gång bytt namn!!