• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • drömbrud

Hoppas den bara inte blir för dyr... Har mailat och kollat allt, hoppas de svarar imorgon!

• drömbrud

Snitte... Vart är bröllopsmässan föresten? Sthlm älvsjö elle, skulle oxå vilja gå!
    Skulle väl antagligen få spader av att gå där! HHAHA

• drömbrud

Degerfors
    Vet jag inte ens vart det ligger
    Bor i Stockholm

Nu ska jag gå och "sova"... Tänka

KRAM!!

• Pumpkin

Jag&Du: Härligt! Och självklart ska du hänga kvar här, jag och Mysan hänger ju här och vi ska ju ha vinterbröllop

Men du, massa snö? I Stockholm?
    Det kommer bli hur underbart som helst!

• Jenny_Åland

Jag funderade på att gå på den här mässan som ligger i Stockholm:

www.brollopsmassan.se/bm/grand07event.htm

fast sen kom jag på att vi ska åka på semester den 6 februari:

www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m1802795.html

Då måste vi åka till Stockholm några dagar tidigare. Får se om det går att tajma ihop annars får jag vänta tills det blir mässa på Åland eller bröllopsmässa 2008 kanske.

Nu har jag börjat fundera på om jag och sambon skulle förlova oss på semestern. Hur härligt vore inte det? Då måste vi se till att köpa ringar före det. Hur är det med ringar egentligen? Om man köper i en affär. Får man ringarna direkt eller ska de beställas? Hur lång tid kan det ta isf.?

• Pumpkin

Jenny_Åland: Låter som en mysig idé att förlova er på semestern
    Ringar bör man beställa minst 2 veckor i förväg, gärna ännu tidigare om det är möjligt.

• Pumpkin

Hur härligt är inte det här då - sambon har köpt ny dator så nu ligger jag i sängen och surfar på BT

• Mysan98

June20: Inte är du elak heller som berättar om snösaker. Och just den där prylen har jag faktiskt varit och köpt :D:D

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4