2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Hoppas den bara inte blir för dyr... Har mailat och kollat allt, hoppas de svarar imorgon!
Snitte... Vart är bröllopsmässan föresten? Sthlm älvsjö elle, skulle oxå vilja gå!
Skulle väl antagligen få spader av att gå där! HHAHA
Hej hej Mässan är i Degerfors... så det blir en bit att åka från mig ca 1h men det är det värt :) hihi
Degerfors
Vet jag inte ens vart det ligger
Bor i Stockholm
Nu ska jag gå och "sova"... Tänka
KRAM!!
Jag&Du: Härligt! Och självklart ska du hänga kvar här, jag och Mysan hänger ju här och vi ska ju ha vinterbröllop
Men du, massa snö? I Stockholm?
Det kommer bli hur underbart som helst!
tja... då är den en bit bort... :) ligger nära karlskoga... Godnatt!! :)
Jag funderade på att gå på den här mässan som ligger i Stockholm:
www.brollopsmassan.se/bm/grand07event.htm
fast sen kom jag på att vi ska åka på semester den 6 februari:
www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m1802795.html
Då måste vi åka till Stockholm några dagar tidigare. Får se om det går att tajma ihop annars får jag vänta tills det blir mässa på Åland eller bröllopsmässa 2008 kanske.
Nu har jag börjat fundera på om jag och sambon skulle förlova oss på semestern. Hur härligt vore inte det? Då måste vi se till att köpa ringar före det. Hur är det med ringar egentligen? Om man köper i en affär. Får man ringarna direkt eller ska de beställas? Hur lång tid kan det ta isf.?
Jenny_Åland: Låter som en mysig idé att förlova er på semestern
Ringar bör man beställa minst 2 veckor i förväg, gärna ännu tidigare om det är möjligt.
Hur härligt är inte det här då - sambon har köpt ny dator så nu ligger jag i sängen och surfar på BT
June20: Inte är du elak heller som berättar om snösaker. Och just den där prylen har jag faktiskt varit och köpt :D:D