• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Snart_FruL

Jag drömde också att jag gifte mig i natt. Vi var i en väldigt steril lokal och serveringspersonalen hade ställt fram kannor med vin, men det fanns bara tillräckligt med vin i varje kanna för att fylla ett enda glas. Var på väg för att säga till, när jag så mig själv i en spegel. Jag hade en vit blus som så ut som ovandelen till en tvådelad brudklänning och till detta turkosa tights som var skitfula. Sen vaknade jag kallsvettig.

• June20

Ascaris

Välkomen! hur gammla är ni och vart i långa landet befinner ni er? Vart tillsammans länge?

• drömbrud

Hej Hurrni!
    Nu e jag hemma igen
    Vart på den VÄRSTA semesten ever! Dåligt väder och de 2 dagar det var strålande sol så blir jag matförgiftad och ligger o spyr på hotellrummet i 2 dagar!

HAHAHHA!

Men nu e jag hemma i rusket, känns SKÖNT!

• lillstrumpa23

hej hopp!

Har oxå hittat hit, var inte me i den andra tråden men jag ska gifta mig 21/7 2008. Åhh jag läääängtar som bara den!! Hihihi bara lite mindre än 2 år kvar juh :)

• Pumpkin

Jag&Du: Vad trist! Men välkommen hem till höstrusket då

lillstrumpa23: Välkommen! Var i landet befinner du dig och vart ska ni gifta er?

• lillstrumpa23

MsNordqvist

Vi bor i Växjö, och vi ska gifta oss i en kyrka som heter Härlövs kyrka. Är det tänkt iallfall. Själv då?

• Ascaris

Tack tack =)

Vi är 2 tjejer 25 (jag) och 32 år... bor i malmö... hon friade 1/10 i år & har nu varit tillsammans 1 1/2 år "på riktigt", men har dejtat i perioder innan dess! Nån annan från skåne här inne?

• Pumpkin

lillstrumpa23: Vi bor i Skellefteå, men det blir antagligen (och förhoppningsvis) ett fjällbröllop någonstans i Härjedalen/Jämtland där jag är född och uppväxt För oss blir det vinterbröllop.

Ascaris: Tror faktiskt inte att det är någon mer från Skåne i den här tråden - förutom du då Men det kommer säkert ju närmare 2008 vi kommer

• blivandefruandersson08

lillstrumpa23 välkommen hit :)

Jag&Du välkommen hem till kalla svergie ;)

• InaHjärtarAdam

jasså det är här ni håller hus;)
    nu har jag och min sambo gjort ännu en kovändning. från att från början gått ifrån midsommarbröllop till vinterbröllop har vi nu också gått från buffé i hyrd lokal till restaurang med trerätters och till samma hyrda lokal igen fast med bara fest utan någon mat. eftersom det inte blev som jag ville ha det riktigt (lite för fint för min smak) så började jag få lite hjärtklappning och panikkänslor (blir lätt så när jag inte har riktig kontroll över viktiga saker).
    min sambo var då i kina men nu har han kommit hem och vi har pratat igenom allting.
    nu har vi kommit överens om att ha en sen vigsel vid sex-sjutiden och därefter fest med fri bar, snittar, godisbord och tårta. senare ska vi bjuda på varmkorv för de som stannar kvar länge på festen.
    det kanske inte låter så himla chickt direkt, men det är så vi är:)
    nu är jag verkligen helnöjd och det känns som att vi har kommit fram till en bra kompromiss!

hur går det för alla andras planer? vi behöver bli lite uppdaterade här!! :D

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4