• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Helmborn2B

MsNordqvist: Man tackar, har allt saknat lilla tråden!

Imorgon ska jag med en kompis och kolla på brudklänningar till hennes bröllop som är i augusti nästa år, kommer nog bli rätt sugen att testa nån själv... får nöja mig med att prova tärnklänningar för denna gången. Sen ska vi kolla på papper till korten, underkläder mm mm, så det blir en ordentlig runda. ska bli jätte kul, plus att man får en massa inspiration själv dessutom.

• Brud 2008

Jag lyckades äntligen dra med min stackars fästman för att titta på vigselring idag, han tycker att det är alldeles för tidigt. Men jag ville se ringarna som jag har tittat på på internet 1000 gånger och få en prisuppgift. Det hela slutade med att jag ändrade smak totalt och bestämde mig (så gott som) för en alliansring som jag inte alls har gillat innan. Men så fort jag fick den på fingret kände jag att det var den jag skulle ha :D Så nu är det bara att spara ihop, vi ska beställa ringen så fort vi har råd.

• Pumpkin

Jag skulle aldrig våga köpa klänning eller ring eller nått sånt redan - jag vet hur snabbt jag kan ändra mig angående det mesta

Helmborn2B: Åh vad roligt! Jag vill oxå kunna "smyga" iväg sådär och titta på grejer till mitt bröllop under en så bra täckmantel som din!

Hur har ni det med blåsten tjejer? Jag hade hoppats på snö till ovädret här, men än så länge verkar det blir regn - SÅ onödig!

• blivandefruandersson08

June20 trevligt blir säkert underbar kjol :)

• blivandefruandersson08

MsNordqvist ja vädret är inge rolig här heller blåser och kommer säkert regn här med

• Pumpkin

Nu har regnet börjat övergå till snö!

• blivandefruandersson08

MsNordqvist trevligt vill ha det med skicka lite hit till vagnhärad

• Pumpkin

Ska se vad jag kan göra

• Pumpkin

YEEEES! Min praktik har blivit en riktig 100%-tjänst!!!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4