2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Jag&Du: Vinterbröllop är ju jätte mysigt!!! Även fast jag just nu sitter och drömmer om en massa pumpor och prylar :) Fast jag vet att det går över det också....
Ms Nordqvist:
Då får vi se till att beställa ringar senast i januari då :)
Det låter som en bra idé
Nu ska jag iväg på begravning
Tråkigt med begravning. Vi begravde svärmor i somras. Så tråkigt att hon inte finns mer :( Vi får klara oss utan svärföräldrar på bröllopet..
Hej tjejer! Nu är man äntligen tillbaka i den kära 2008-tråden efter ett låååångt uppehåll från BT. Har varit så mycket med företaget att det inte funnits tid till något bröllopsplanerande, men nu är det nya tag som gäller! Vad kul att vår tråd har fått tillökning med fler bröllopssugna.
18 000+ moms= 22500:-!!!
Jag vill ha det stället!! Om jag ens ska offra alla diamanter i vigselringen!! (Fast sätta ner några senare, till 1års dagen kanske)
såååå underbart!! Min mamma och hennes man älskar iden och stället! JAG OXÅ!!
var igår provade klänningar åå vad förälskad man vart i en sååååååå snygg denna
www.maggiesottero.com/dress.aspx&searchId=114594447&keywordType=any&page=0&pageSize=8&style=V173
Aaah, jag skulle aldrig våga prova klänningar nu!!
Jag skulle få panik hur många et finns o usch..
Får bli ett senare problem, håller fortfarande på med budgeten, kyrka, lokal mm grunder..
Kram
Jag&Du hihi ja våga det gjorde jag och kom underfund med jag är smallare än vad jag trott ;)
Åååh, jag som satt o tänkte att jag inte ville testa för jag vill inte veta vilken storlek jag IGENTLIGEN har... Alltså i klänningar. I jeans brukar jag ha 42 och i toppar typ 40 (M/L).
Huga..