2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Nja, det blir ju inte så mycket sånt heller Går på praktik, så hela dagen har jag jobbat gratis. Får bara lön för de 90 minutrarna jag jobbar över idag
mm vad trist
Ja, lite trist faktiskt... Men nu får jag snart gå hem
jag har lovat honom att han ska få fria, annars hade jag gjort det själv för länge sen :D och jag kommer bli sist friad till av alla härinne, buähähää!!!
(fast egentligen är jag inte ledsen, jag vet att det är på G och jag har världens bästa sambo, det räcker EGENTLIGEN. men lite måste man ju få gnälla när man har gnällperioden i månaden...)
Det verkar vara många här inne som inte är förlovade ännu... Vi gjorde tvärtom och förlovade oss innan vi bestämde när vi skulle gifta oss. När vi förlovade oss tänkte vi bara att vi skulle gifta oss någon gång, kanske 2010... Men sen verkade det bra att det blev tidigare :)
Brud2008: Dvs ni gjorde som man ska göra
Tja, egentligen är det väl "meningen" att man ska bestämma ett datum när man förlovar sig ;)
Precis. Men vissa av oss är lite otåliga
Jo jag förstår det, jag är inte så lite otålig själv, det är tur att min M2B inte är det också ;) Och det är ju så roligt att planera...
Hur intressant är det inte när någon person som man hade kontakt med för tusen år sen, åter kontaktar en på msn... Personen verkar ju veta vem jag är, men jag däremot har inte en aning - nu har jag låtsas så länge så det känns fånigt att fråga... :D
Ni kommer ju få era ringar, den som väntar på nåt gott... :)