• Silje~

Ni som gifter er den 7/8

Vet ni att om 2 månader och 21 dagar slår kyrkklockorna

• Svar på tråden Ni som gifter er den 7/8
  • Kay

Etapp nr 1 färdig: Vi har under hela eftermiddagen rest tält samt lagt ut trall i trädgården. Trött...
    Det blir jättefint, vi är jättenöjda. Längtar till nästa lördag.

• bimpan

Ska träffa fotografen imorrrn.
    Sen ska jag till frissan för provuppsättning, provsminkning. Sen MÅSTE vi skriva ut våra vigselprogram. Tisdag börjar gästerna droppa in..... inte långt kvar nu. Får lite ont i magen när jag tränker på det......

• Kay

Jag håller på att få ett nervöst sammanbrott!!!!!!!!!!!! Håller på med det sista på festprogrammet och bordsplaceringsverktyget funkar inte!!! Eller snarare våran dator tycker inte det passar att använda pop-up fönster som man måste ha för att skriva namnen på stolarna!! Lilltjejen springer kring benen och bara gnäller samt gör hyss hela tiden, mina ryckningar i ögonlocket som jag haft i nästan tre veckor slutar inte och det är tusen saker kvar att göra inför lördagen!!!!!!

• Silje~

4 Dagar kvar och allt är klart

Allt är toppen förutom jättefinnen jag har fått i ansiktet. Det mesta kommer nog försvinna till på lördag, det som blir kvar hoppas jag sminkören kan trolla bort...

Längtar

• Silje~

I morgon SMÄLLER det
    Kl 14.00 slår klockorna. Det skall bli så Kuuuul...... Längtar

• Jolin aug-04

lycka till allesammans!!

Hoppas ni får en underbar bröllopsdag!

Linda som får vänta 2 veckor ;)

• Kay

Idag gäller det!!! Har haft ett par hektiska dagar men idag tänkte jag slappna av..... Lycka till alla ni andra! Kram Kay

• augustibrud2004

Lycka till Kay! Hoppas att du får en underbar dag!

Kram från mig som också gifter mig idag!

• Gripen

Ojojojoj... jag har inte haft tillgång till datorn på hela veckan....

Det är ÖVER flickor! Vi är FRUUUUUUAR!!!!

Jag får mina foton i morgon redan så i morrn blir det nog min "jag är gift (med bilder"-tråd.....

Har sett ett par bilder min bror tog. Uschaaaa... såg ju inte klok ut på en del foton. På en bild ser det ut som om boobisarna håller på att trilla ut... Blääää....

• Ingi

Grattis alla fruar!!!
    Nu har vi gjort det. Vi är gifta!
    För oss var det en fantastisk dag, med perfekt väder (inte bara sol), underbara sånger och tal samt glada släktingar och vänner som var där bara för oss! En oförglömlig och overklig dag!
    Kram på er alla och lycka till i framtiden!
    Ingi

• Vasatjej

Hej på er alla fruar!
    Jag gifte mig också den 7.8. Helt underbar dag med
    sommarens varmaste dag här i Finland.
    Här finns några bilder om ni är nyfikna:

photos.yahoo.com/vasatjej

Hoppas ni andra också lägger ut några bilder
    snart.
    Grattis än en gång alla nygifta och lycka till!

• Sjöjungfrun

Ja, då var man gift !

Alla gick planenligt och förutom det fina vädret fick vi en underbar dag med fina tal och en härlig stämning på festen!

Kommer snart tillbaka med bilder och tidningsurklipp, då vår lokala tidning följt oss från början av frieriet till självaste dagen med stort B.

Kram alla och grattis!

• soontobeeMRS

FRUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! Tänk vad härligt det är! Jag hade en helt fantastisk dag och natt, ska försöka få ut lite blider här så småningom (om jag förstår mig på hur...) Måste också tacka BT och alla härliga tjejer (och killar??) som har hjälpt och kommit med tips och inspiration! Stora kramar Fru Velin!!

Svar på tråden Ni som gifter er den 7/8