Träff?
Jag har aldrig varit med på någon BT-träff. Jag tycker att det låter jättekul att träffa andra i samma sits. Är det någon/några som har lust att träffas och ta en fika och snacka. Någon söndag skulle vara bra!
Jag har aldrig varit med på någon BT-träff. Jag tycker att det låter jättekul att träffa andra i samma sits. Är det någon/några som har lust att träffas och ta en fika och snacka. Någon söndag skulle vara bra!
r.a.b
Hej! Jag skulle kunna sätta mig i vagnen längst bak... så långt bak som det går. Jag är en långhårig brunett med svart kappa och rosa lila randig halsduk. Hur ser du ut? Ska vi ta tåget 41 då? Vi hinner nog eftersom det nu var 19.15 vi skulle träffas. Sedan får jag prata med Bonnie vart vi ska träffa henne... Bara vi hittar dit, men jag ska kolla upp gula sidorna tror jag!
Tror inte att jag kan komma imorgon.
Vi ses en annan gång.
Ha det bra tjejer.
Trist, jesslin*fru*
Skulle du ångra dig så vet du var vi är
Kram
Ok, men då ses vi på tåget som går 41 från Tullinge. Jag är blond med svart jacka. Jag får kolla efter din halsduk... :=) Ses då!
rab! Ok! Kom på att halsduken är mörklila, ljuslila, vit randig... Inte rosa... En sån från Lindex som ALLA har... Har på mig röda skinnbrallor också. Det kanske det inte är så många som har! Vi ses! Ska bli såå kul!
Jag är jätte ledsen, men jag kan inte komma idag. Jag har ruskigt ont i huvudet och går hem från jobbet nu.
Jag hoppas att jag kan få träffa er någon annan gång.
Va tråkigt att det är fler som hoppar av! Krya på dig Brud i Maj så kan du hänga på nästa gång.
Men vi är väl ganska många ändå? 8-9 st?
Ja vi är väl 8 st kvar nu då!? Det ska bli så kul! Ses snart!
Ok, så här mycket missar man om man legat hemma sjuk utan en fungerande dator =)
Jag hade ingen aning om att träffen blir av men om jag hoppar gärna på
Ringde precis sambon som muttrade nåt om ett stort sällskap som inte ville beställa maten i förväg och då var jag tvungen att klämma fram hela historien. Nu är han på bättre humör i alla fall.
Men ni som är kvar tänker väl komma? Jag vill inte stå där själv...
Ja, det var trist men som sagt, krya på dig så får vi snacka om Rockelstad någon annan dag! Hoppas du tycker om det imorgon!
Kram
ps. jag bokade om till 8 personer, fortfarande i Gustavsson
Nån som vet alldelles säkert att de kommer?
Japp! Ni hittar mig med en drink i handen 19,15 på Strix
Jag kommer definitivt, Maria-79 och Bonzan ska jag träffa innan så de kommer oxå definitivt.ia04 har ju bokat bordet så hon kommer ju också. Sen är det säkert fler som sagt att de kommer men inte skrivit något just idag.
Ses snart!
Vad skönt
Då sätter jag mig i baren och blidkar servitörerna lite så ses vi 19.15.
Jag är kort, har mörkt hår, jag kommer ha med min stora klarröda dunjacka. Förmodligen sitter jag med en giftpinne i ena handen och en drink i andra
Mig kommer ni också att se där. Är 1.75 - mörklond/ljusbrunt axellångt hår. Förmodligen även jag med drink i handen...
hihi
Har dom en liten bar att sitta i om man skulle komma lite tidigare??
Trevligt, då ses vi där!
Jag är lång, långt hår och har stor smutsvit vinterjacka
Ses snart