• ClaraH

Samlingstråd för brudar i Stockholm med omnejd

Jag tänkte att det kan vara en bra idé att starta en tråd för oss som gifter oss i Stockholm 2011. Man kanske kan tipsa varandra om saker lokalt i Stockholm.

Vi gifter oss 20 augusti. det blir borgerligt i vår festlokal.

Det vi just nu funderar över är varifrån vi ska ta tprtan och hur vi får tag i serverings och kökspersonal. Har ni några idéer om det tar jag gärna emot dem, men allt annat också!

• Svar på tråden Samlingstråd för brudar i Stockholm med omnejd
  • ClaraH
    Amejuli skrev 2011-08-09 16:31:10 följande:
    WIII, den 30/7 blev vi äntligen äkta makar.

Trots idoga regnrapport ända fram till dagen D så fick vi strålande sol, och trots småkaos i planeringen så hände inge större missöden.

Tjohooo nu är man fru!
    Grattis till dig med!
  • Amejuli

Ska försöka ladda upp lite bilder också. Ursäkta spamvarning men det är wå svårt att välja... :-P Den sista bilden är ett smakprov från vår fotografs bilder. Ska bli såå spännande att få se resten!! Hon var hur trevlig som helst och heter Karolina Ehrenpil.

Stort lycka till nu till alla vars stora dag närmar sig. Och njut så mycket ni bara kan!

• Emelie 87

Vilka underbara bilder. :) Stort grattis!

En man, två barn, oändligt med kärlek
  • MiaAnd

Vad vacker du är! Jättefina bilder!

• MiaAnd

Försöker lägga upp lite bilder både på min sida och här, men det vill sig inte riktigt just nu. Vet inte vad som strular. Jag får prova lite senare.

• Emelie 87

Här var det livat... eller inte. :p

• ClaraH

Ja, vi är ju gifta nu, men det kanske finns nya brudar som vill fortsätta tråden? Man kan ju fortsätta att ge tips även om man redan är gift.

• Lilllan

Jag ska gifta mig om 1år ocxh 3 månader ungefär. Någon mer? :) Är ganska så ny i stockholm hade vart kul och lära känna andra som ska gifta sig utbyta ideer, å kanske dricka kaffe=)

• Lilllan
    Zara81 skrev 2012-05-02 20:51:28 följande:
    Jag gifter mig om 1 ½ månad!!!!
    Kul=) går planeringen som den ska? :D
  • Emelie 87

Vi firar vår första årsdag nästa månad. :)

• Zara81

Den går kanon mycket tack vare att vi starta igång den för 10 månader sedan!

• MiaAnd
    Emelie 87 skrev 2012-05-02 21:17:10 följande:
    Vi firar vår första årsdag nästa månad. :)
    Vi med! :D
Svar på tråden Samlingstråd för brudar i Stockholm med omnejd