CiaLia skrev 2011-04-10 16:13:17 följande:
från början hade vi tänkt att hitta ett band som kunde spela ca 3x45 min för kanske 7000-8000. Men eftersom vi är lite kräsna, speciellt min kära fästman så har vi nu hittat bra band som spelar 3x45 för 10 000-12 000, vi har inte bestämt exakt pris än. Vi vill inte heller bara ha det typsika som live-band erbjuder, alltså schlagers, pophits och 80-tal utan gärna lite beatles å sånt från 70-talet, lite gamla godingar. Men han som jag vart i kontakt med heter Joahn Mörk, kolla in:
www.johanmork.se
Han har flera olika band att erbjuda, ett av dom är akustiskt. Ovanligt och jäkligt coolt.
Vi ville allra hellst ha beatles cover bandet (
thecompleatles.com) men dom var dyra (typ 20-25 000)
Iof har jag vart i kontakt med ena medlem i bandet och han kunde erbjuda mig ett annat bra band han spelade i för 12 000 så jag har lite å välja på. Även vart i kontakt med Ål in Band som verkar helt ok. Dom ville ha mellan 12-15 000.
Det går å hitta band som spelar för 7-8000 om man inte e så kräsen tror jag.
Är det någon som vet en bra prisvärd catering i Sthlm?
Finns så många att välja mellan så är svårt att välja rätt.
Vilka bra tips på musik, du har verkligen koll på marknaden.
Jag har inte så mycket koll på satering, jag har ätit från Operakällaren och det var förstås jättegott. Sen har jag också provat Annorlunda catering och de var också bra, man kunde välja på olika temamenyer, det jag åt var på en 50-årsfest, det var en plockbuffé och allt såg trevligt och lite lyxigt ut.