Hörrni Stockholmsbrudar, har ni några bra förslag på platser för fotografering?
Vi ska ju som sagt gifta oss i Uppenbarelsekyrkan (Aspudden/Midsommarkransen) och ha festen i Liljeholmen, så det bästa vore en plats som inte är alltför långt bort, men vi kan även tänka oss mer centrala platser. Gamla stan har figurerat i diskussionerna, men allra helst tror jag vi skulle vilja ha nåt lite mer grönt och lummigt ställe. Långholmen kanske? Men där kanske det är svårt att komma till de bästa ställena i klänning och klackar?
Mellan vigseln och festen kommer vi eventuellt att ta en snabb runda med bilen ner till Vinterviken (alternativt Trekanten).
Jag har också funderat (här säger jag "jag" eftersom jag inte pratat med fästmannen än) på att först åka till hotellet vi ska bo på, som är gamla Saltsjöqvarn, och checka in, lämna övernattningsväska, och kanske då också ta fotograferingen där på kajen. Jag har varit och tittat i området, och det finns ett par fina ställen, framför allt på själva kajen förstås, men... Det känns liksom bara lite bläh med fotograferingen just nu, och jag som egentligen tycker sånt är så kul!
Det här är väl nackdelen med att inte gifta sig på någon tjusig herrgård vid en sjö, antar jag.