Vi som har 1-2 månader kvar!!
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Hej alla!!! Det finns ju en 2-3 månader kvar-tråd.. Men nu är vi många som har lite mindre kvar!
Det närmar sig verkligen nu!! Så vi kör vidare här väl?!?!
Är ni nervösa nu???
Miss Moneypenny skrev 2009-06-08 08:50:39 följande:
Vilka fina bilder. Jag längtar ännu mera nu *suck*. Har ca 7 veckor kvar.
Miss Moneypenny skrev 2009-06-08 08:50:39 följande:
Hej!
Tassar in här jag med.
Har 2 dagar kvar till bröllopet.. :)
Mina skor kom så jättefina, sambon kostym kom också i veckan dock lite fel sydd. Så frågan är om vi hinner få en ny.
Vi får se hur de går med de.....
Idag släppte en stor sten från mina axlar. Vi har i en månad nu inte haft någon kantor men idag ringde de från pastorsexpeditionen och sa att de hade hittat en vikarie. Nu är det bara min Dator som ska fixas så jag kommer åt festprogrammet och Vigselprogrammet oxå.
Nu tassar även jag in här vi har ca 6 veckor kvar. Man har en del kvar att fixa men det mesta är redan klart.
Bara två veckor kvarn nu... Hjälp mig tjejer, vart får man tag i en stråk kvartett?? hade kontakt med en fiolspelare som skulle återkomma för en månad sedan och sen dess har jag inte fått tag i honom!! Arg. Så nu i panik måste vi hitta nya??
Vill så gärna ha en stråkkvartett som spelar pachelbels canon som utgångsmusik i kyrkan...
Hur går det för er andra. Vi ska träffa vår präst på onsdag. Sen fixar vi brudbuketten på torsdag. Vi skulle behöva fixa bords placeringen. Men jag får inte riktigt till det så den blir perfekt.
Jag gifter mej den 29 aug o borjar bli ratt nervos nu. Ar sa exalterad att jag ibland har svart for att sova. Vi gifter oss i Helsingborg men bor i London sa mkt av planeringen har vi fatt overlata till mina foraldrar men jag aker till sverige i morgon i 1 vecka och da ska vi jobba med bordsplaceringar o dylikt
En annan sak jag kan ej bestamma mej om jag ska gora makeup o har sjalv el overlata det till ngn annan. Ar valdigt petig o ar radd for att ngn annan inte ska gora det sa att det stammer med min personlighet.
Hur gor ni ???
Jag tänkte likadant men gjorde det på salong ändå just för det här med hållbarheten. När jag sminkar mig själv måste jag hela tiden pudra och bättra på för jag har lätt för att bli glansig men när jag gjorde det på salong på bröllopsdagen höll det verkligen hela dagen.
Nu får jag egentligen inte vara med i den här tråden längre...sorry! Lycka till alla brudar och njut av er dag när den kommer!
Jag lät också min frisör sminka mig och det höll hela dagen och halva natten.. Vi kom överens om färger och så innan och provsminkade..
Din sminkning ser jättefin ut!
Tack!! Jag kände mig verkligen som en prinsessa den dan
Sprecis som jag ville
Ahhhh imorgon gifter jag mig!!! De ska bli så kul!! :)
Grattis Jen75 är du närvös nu? Jag har själv 4 veckor kvar.
Lycka till alla ni som kör i morgon. Önskar att vädretsmakter är med er.
Själv så har vi bokat tårtan idag samt hittat mina hårspännen till brud frisyren.
Just nu sitter vi och fixar prov utskrift på fest och vigsel programet. Prata med fotografen samt kantorn - där är allting klart så skönt.
Alla kläder är färdiga väntar bara på att få hem fest klänningen i från sömerskan.