• Snart fru Wennerström

    Gifta Septemberbrudar snackar vidare..

    Ja.. jag tyckte det kunde vara kul med en tråd för oss alla som sakta men säkert är/blir gifta.. här kan vi prata om allt mellan himmel och jord nu när giftermålet är "avslutat"..

    .. snacka på nu!

  • Svar på tråden Gifta Septemberbrudar snackar vidare..
  • Kärlek08

    Nu finns det tackkort som jag ska beställa i mitt galleri. Bilden ska naturligtvis monteras i en liknande trycksak som inbjudan när jag får kopiorna. Vad tycks?

  • Dsy04

    linil..vi gifter oss också den 20de sept och det var super bra väder.
    men hade det varit dålig väder så hade man tyckt att det var bra det me hehe man var så lycklig så jag tror inte att väder hade påverkat min glädje hehe

    jag är fortfarande sen med tack korterna men på lör som senast skickar jag de.

  • Robina67

    vi gifte oss oxå den 20:e sept och det var soligt faktiskt! Och vi frös inte alls, med våra baraxlade klänningar (jag o tärnorna)! Längtar tillbaka till den dagen så mycket!!!! Varje gång jag tittar på våra bröllopskort, får jag rysningar o tänker på att det var en av mina lyckligaste dagar!

  • Fröken förväntan
    Kärlek08 skrev 2008-11-25 13:33:00 följande:
    Nu finns det tackkort som jag ska beställa i mitt galleri. Bilden ska naturligtvis monteras i en liknande trycksak som inbjudan när jag får kopiorna. Vad tycks?
    Jättefina! Är det från qpix?
  • Tutik och Prasart

    Trevlig första advent alla. Hur har ni det?
    Själv har jag precis skrivit färdigt alla adresser till tack korten som ska postas under morgondagen.

    Har dess utom hunnit med att ätta under dagen.

    6 smörgåsar
    1 mugg chokladmjölk
    dricka julmust
    äta 5 pepparkakor
    4 klementiner
    3 riskakor
    1 kottlet och pomfrit, med gurka, sallad, och annanas.

    och klockan är bara 19:39 och jag tror inte jag har ättit färdigt än för i dag.
    jag tror inte jag kommer födda en bebis utan massa klementiner för jag äter typ 7om dagen.

  • Kärlek08

    NÄ! Det är mina! Jag har gjort den i PS...
    Fröken förväntan skrev 2008-11-27 13:54:33 följande:


    Jättefina! Är det från qpix?
  • matildaochniklas

    Tokfina! Va duktig du är!


    Kärlek08 skrev 2008-11-25 13:33:00 följande:
    Nu finns det tackkort som jag ska beställa i mitt galleri. Bilden ska naturligtvis monteras i en liknande trycksak som inbjudan när jag får kopiorna. Vad tycks?
  • Kärlek08

    Tack! Jag håller på att lär mig PS och det är såååååå kul men man glömmer fort så man måste jobba på hela tiden...

  • linil

    Tutik och Prasart skrev 2008-11-30 19:40:00 följande:


    Trevlig första advent alla. Hur har ni det?Själv har jag precis skrivit färdigt alla adresser till tack korten som ska postas under morgondagen.Har dess utom hunnit med att ätta under dagen.6 smörgåsar1 mugg chokladmjölkdricka julmustäta 5 pepparkakor4 klementiner3 riskakor1 kottlet och pomfrit, med gurka, sallad, och annanas.och klockan är bara 19:39 och jag tror inte jag har ättit färdigt än för i dag.jag tror inte jag kommer födda en bebis utan massa klementiner för jag äter typ 7om dagen.
    Hihih, måste vara kul att se fram emot en liten knodd nu.
  • Tutik och Prasart
    linil skrev 2008-12-04 22:16:00 följande:
    Hihih, måste vara kul att se fram emot en liten knodd nu.
    [/citat]

    Jo det känns roligt. Men jag tror jag har snart köppt upp affärens alla clementiner. Jag undrar om man skulle ha ett sådant trädd eller buske så man kan odla själv.... =)
  • Fröken förväntan

    Tutik och Prasart skrev 2008-12-06 00:01:05 följande:


    Hihih, måste vara kul att se fram emot en liten knodd nu.[/citat]Jo det känns roligt. Men jag tror jag har snart köppt upp affärens alla clementiner. Jag undrar om man skulle ha ett sådant trädd eller buske så man kan odla själv.... =)
    Tur att clementiner iaf är billiga till jul ... tänk om det var tryffel som du var TVUNGEN att HA!
  • Kärlek08

    Nu har min snälle gamla elev klippt ihop filmerna av vår bröllopsdans. Finns här:

  • linil

    Tutik och Prasart skrev 2008-12-06 00:01:05 följande:


    Hihih, måste vara kul att se fram emot en liten knodd nu.[/citat]Jo det känns roligt. Men jag tror jag har snart köppt upp affärens alla clementiner. Jag undrar om man skulle ha ett sådant trädd eller buske så man kan odla själv.... =)
    ja det hade ju varit praktiskt . Men det är ju nyttigt iaf...
  • Freckles

    Hej tjejer!

    Hoppas Ni alla mår bra!
    Länge sedan nu... vi fastnade i Thailand på vår bröllopsresa. Inte så kul att sitta fast men vi hade det underbart innan dess.

    Vet att vissa av er beställt tackkort från qpix och vi ska också det nu. Sitter precis och håller på men fattar inte hur jag får bort den befintliga textrutan på korten om jag vill byta ut den mot en egen. Någon som kan hjälpa mig?

    Kram

  • Freckles

    Problemet e löst, tack ändå!

    Tutik och Prasart! Låter mysigt med en liten på väg, grattis!

  • matildaochniklas

    Supersnygg dans! Duktiga ni var! och ni var jättefina!


    Kärlek08 skrev 2008-12-08 23:31:17 följande:
    Nu har min snälle gamla elev klippt ihop filmerna av vår bröllopsdans. Finns här: www.youtube.com/watch
  • Kärlek08

    Tack! Vi hade väldigt kul när vi övade den OCH när vi genomförde den för den var superhemlig. Ingen visste om det förutom vår sex-årige son. "Problemet" med att låta gamla elever klippa ihop film är att vääääldigt många av mina elever nu har sett vår dans vilket de gärna kommenterar friskt Men det är helt ok...

  • lanovia 08

    Vi gjorde också en hemlig dans. Håller med dig, det var skit kul. Särskilt när alla blev så förvånade.

Svar på tråden Gifta Septemberbrudar snackar vidare..