Gifta Septemberbrudar snackar vidare..
Ja.. jag tyckte det kunde vara kul med en tråd för oss alla som sakta men säkert är/blir gifta.. här kan vi prata om allt mellan himmel och jord nu när giftermålet är "avslutat"..
.. snacka på nu!
Ja.. jag tyckte det kunde vara kul med en tråd för oss alla som sakta men säkert är/blir gifta.. här kan vi prata om allt mellan himmel och jord nu när giftermålet är "avslutat"..
.. snacka på nu!
hihi.. va skoj att läsa, jag själv svävar också på rosa moln och vi är som nyförälskade, och bara ler när vi tänker tillbaks..
allt bara gav sig så naturligt i kyrkan så jag var lugnet själv, och nästan saknade ngn tår härochdär som ALLTID brukar komma.. lr så höll jag tillbaka dom undermedvetet.. vet ej.. men stunden var alldeles underbar ändå, vår solist gjorde sin sista låt till oss helt personlig, "sin" variant av "I will always love you" .. aaaww, underbar är den, hon är så duktig på att improvisera sig fram i låter... de bara kommer
på festen sedan sjöng jag "En sån karl!" till min MAN.. och hans blick då kan jag ej beskriva, den va bara KÄRLEK.. det lös i ögonen på honom.. "FAN VA JAG ÄR STOLT ÖVER DIG, OCH NU ÄR HON MIN, GUD VA JAG ÄLSKAR DIG!!".. oj så roligt vi hade.. *ler*.. hihi å svärmora blev lite rund under fötterna tror jag.. fniss..
åååh va roligt ankan!.. hur har ni haft det?.. berätta berätta .. nyfiken på bilder med
ja det där med namnändringen undrar jag också.. väntar fortf på att det ska dimpa ner ngt i brevlådan.
Det var jättesvårt att välja ut bild till tidningen, men vi gick efter att välja en bild som kanske "inte alla andra har:-P"
jag gillar bilderna nr 1,11,12 i ditt galleri..
tjena tjejjer, nu är bildspelet äntligen klart, titta och njuut
www.new.facebook.com/home.php
hoho!
så härligt med nytt namn! snart kommer förhoppningsvis nya körkortet, sedan bara gå att beställa nytt bankkort ..
härligt att höra att ni haft det bra på era weekends/smekmånader.. vi väntar lite med vår.
är nyfiken på alla bilder!!
jättevackra bilder ugla!
.. väntar på mitt körkort jag också nu, knäppt kort förra veckan, sedan bär det av till banken för nytt kort. Men som ngn redan sa så står det på internetbanken redan
längesedan jag skrev, mycket händer i vardagslivet, men har ändå hängt med och läst vad ni skrivit även om inte jag skrivit.. som sagt varit lite mycket. Hoppas allt är bra med er fruar
ja tackkort har ni pratat mycket om, vi skickade alla våra gäster en dvd med ett bildspel (som jag länkade till förr) istället för kort. Men jag skickade efter 5 st kort från qpix ändå, och det gick verkligen fort, dagen efter låg dom innanför dörren! tänkte att min farfar som inte kunde komma skulle få ett, han ser knappt ngt så en dvd till honom hade inte varit bra. Men ett kort kan han iaf skugga igenom med förstoringsglaset, och ha kvar som minne.