• lanovia 08

Gifta Septemberbrudar snackar vidare..

Nu har jag också hittat hit. Även om jag skall försöka dar ner på mitt beroende av BT. Två veckor i Tunisien och ingen dator har hjälpt till bra.

Fröken förväntan, var på västkusten har ni varit? Jag bor och är ju från den delen av Sverige så lite nyfiken blir jag.
    Och nästa stora fråga kunde din kompis med nyfödda barnet komma på bröllopet?

Hoppas alla är nöjda med sin bröllopsdag. Vi hade en helt kanondag. Så mycket bättre än vad vi någonsin vågat drömma om.

• lanovia 08

Jag vet inte om jag tycker det är så härligt med nytt namn. Får det inte att kännas riktigt som jag, även om jag är glad att vi har samma namn nu. Tycker dock det är förvirrande nu när man heter något men det gamla står på leg, kort och pass så jag får ju aldrig använda det nya. Men det kommer...

Fröken förväntan då höll ni till i mina trakter. Nu bor jag i Göteborg, men jag är från Munkdeal. Och vi gifte oss i Fjällbacka, vilket du kanske besökte när ni var i Tanumshede o de trakterna. Ni valde ett bra ställe för er bröllopsresa ialla fall.
    Vad tråkigt att kompisen inte kunde vara med! Men ni verkar ju lösa det bra ändå. En "repris" med dem är ju bra! Också får du ju se den lilla!
    Min kopmis dotter var hur snäll som helst på vår bröllopsdag sov nästan hela dagen så de kunde vara med ändå fram till efter valsen. Det var mer än vad någon av oss vågat hoppas på.

Sanfor ha det så bra i Barcelona!

• lanovia 08

Fröken förväntan, javisst ligger kyrkan vackert. Vi fick fina bilder där uppifrån. (och ja vi gifte oss där). Jag tycker fiskesamhällena är underbara nu om man får bra väder vill säga. Havet och lugnet är helt otroligt.

Vi har fått ett USB minne med ca 1000 bilder att gå igenom från bröllopet av mannens faster. Har inet hunnit kolla än men skall bli så kul att gå igenom det. Annars har jag inga bilder att visa ännu. De jag har sett är sådana som kompisar har lagt ut på facebook.

• lanovia 08

Jag var och tog kort för körkort idag. Usch vad dåligt det blev. men jag orkar inte riktigt bry mig. Till slut kapitulerade jag och tyckte att det är ändå ingen som kollar på fotot.

fint kort ni valde matildaochniklas.

Är den någon som har Nordea? Kommer nytt kort från dem automatiskt? namnbytet har gått igenom, jag har ju fått från skatteverket och vägverket.

• lanovia 08

Vad gäller Nordea verkar det som att man måste ringa och beställa kortet. När jag ringde och frågade vad som gällde så satte hon då igång med att fixa ett nytt kort åt mig så verkar inte vara något som går automatiskt.

• lanovia 08

Freckles ha så roligt på bröllopsfesten nu! Nu får verkligen njuta extra länge av erat bröllop, verkar som ett smart upplägg.

Oh, Singstar, I JUST LOOOVE IT. Ge mig en mick och jag släpper den aldrig.

Själv är jag gräsänka denna helg. Maken är i Tyskland med jobbet. Jag skulle haft en spelning ikväll men fick hoppa då jag inte mådde bra. Istället har jag titta på P.S I love you och gråtit ögonen ur mig. Manen råkade ringa mitt i det och jag kunde knappt prata med honom för jag grät. Imorgon skall jag till mina föräldrar och passa på att umgås med dem och några kompisar när jag är själv.

• lanovia 08

Appropå bilder, jag orkar inte lägga ut dem här också, men vill ni se kan ni gå in här www.new.facebook.com/photo.php&op=1&aid=60640&auser=609791562&id=609791562&ref=mf#/photo.php?pid=1445079&op=1&aid=60640&auser=609791562&id=609791562&ref=mf

• lanovia 08

Men vi har bara varit ihop i 3 år och jag känner inte den fantastiska känsla som ni gör heller. visst det känns underbart och jag är verkligen superlycklig. Känner att jag är tryggare nu än innan. Sista tiden innan bröllopet när vi var oense om något så blev jag uppstressad och var tvungen att fundera på om vi gjorde rätt. Den känslan har försvunnit nu till att bara vara ett lugnt. Men annars är jag precis lika lycklig och glad för att få vara med min man som jag var innan.

• lanovia 08

Ojoj, nu finns inte mycket kvar av gamla mig. Alla kort är utbytta och likaså mitt körkort. Det enda som har min gamla identiditet nu är passet. Tror nästan jag måste hålla kvar i det ett tag innan jag fixar nytt.

Har ni fruar några roliga planer för helgen? Vi skall faktiskt satsa på att komma ikapp hemma i huset. Något som vi knappt orkat bry oss om under hela sommaren då bröllopet tog mycket tid. Men nu är det dags att tag itu med allt. Också skall vi bara vara hemma och mysa med varandra. Skall bli så skönt. Men först en arbetsdag!

• lanovia 08

Vad tråkigt avil. Det gäller för er att ta vara på de dagar ni båda är hemma hör jag.

Svar på tråden Gifta Septemberbrudar snackar vidare..