• Snart fru Wennerström

Gifta Septemberbrudar snackar vidare..

Ja.. jag tyckte det kunde vara kul med en tråd för oss alla som sakta men säkert är/blir gifta.. här kan vi prata om allt mellan himmel och jord nu när giftermålet är "avslutat"..

.. snacka på nu!

• Svar på tråden Gifta Septemberbrudar snackar vidare..
  • matildaochniklas

Vi blev såå nöjda med tackkorten, blev faktiskt jättefina! Ska försöka lägga upp en bild lite senare.

• lanovia 08

Hej septemberbrudar. Hur har ni det?

• matildaochniklas

Det rullar på här. Håller på att plugga inför en medicintenta på fredag, det snurrar massa sjukdomar i mitt huvud.

• Ickaflicka

Ja, usch vad snabbt man är inne i den vanliga lunken igen!

Fick i alla fall våra tackkort igår, de blev verkligen jättefina. Om det finns någon som inte beställt tackkort än kan jag verkligen rekommendera qpix, vi valde en mall där vi kunde välja ut tre kort till tackkortet, det var skönt eftersom vi hade svårt att välja bara ett, och fort gick det!

• Snart fru Wennerström

längesedan jag skrev, mycket händer i vardagslivet, men har ändå hängt med och läst vad ni skrivit även om inte jag skrivit.. som sagt varit lite mycket. Hoppas allt är bra med er fruar
    ja tackkort har ni pratat mycket om, vi skickade alla våra gäster en dvd med ett bildspel (som jag länkade till förr) istället för kort. Men jag skickade efter 5 st kort från qpix ändå, och det gick verkligen fort, dagen efter låg dom innanför dörren! tänkte att min farfar som inte kunde komma skulle få ett, han ser knappt ngt så en dvd till honom hade inte varit bra. Men ett kort kan han iaf skugga igenom med förstoringsglaset, och ha kvar som minne.

• Freckles

Hej på er!!
    Vi väntar fortfarande på att en bekant ska hjälpa oss med retuscheringen av några bilder, bla de som vi ska ha till tackkort. Vet att han jobbar sitt snabbaste, men vill ha bidlerna NU!!! :P Vill också beställa tackkort. Har varit inne på qpix och det blir nog därifrån vi beställer också.

Om exakt två veckor åker vi på bröllopsresa till Thailand! Ska bli helt underbart - kan inte vänta längre... vill ha sol, värme och avkoppling.

Efter bröllop och fest märker jag att de e fasligt vad mycket tid jag har! ;) Nu hinner ja kolla tv, träna, prata med vänner och faktiskt spendera tid med min underbara man. Inser först så här i efterhand hur mycket tid jag spenderat till att planera bröllopet. E de så för Er med??

Kram på er!

• Fröken förväntan

Tjo,

vi fick alla bilder från fotografen häromveckan så nu har jag layoutat en fotobok med över 400 bilder. Det var som att återuppleva dagen igen . Vi håller också på att kolla upp tackkort. Det blir nog små kollage från snapfish. De var billigare än qpix... det gillar en smålänning som jag !

• Tutik och Prasart

Hej alla gifta kvinnor och alla ni andra med för den delen som tittarin.
    I dag var vi med i tidningen känndes roligt.
    Väntar bara på att tack korten kommer, så man kan sända iväg det till alla som går och väntar.

hiihih hur är det med er annars ?
    Nu när ni alla är gifta. vad planerar ni nu för roligt? en resa, en fest eller något annat roligt?

• lanovia 08

Precis för stunden planerar vi nog inte så jättemycket. Skall till fjällen över nyår. Annars har vi nog lugnat oss lite, direkt när vi kom hem från bröllopsresan var vi som tokiga. Planerade fester och resor o gud vet allt. Nu försöker vi lägg lite krut på huset i stället.

Vad bra att qpix var bra. Blir nog där vi beställer ifrån också. Hade tänkte att ta från fotografen, men han ville ha 23 kr/tackkort. Då känns ju qpix bra mkt billigare.

Svar på tråden Gifta Septemberbrudar snackar vidare..