Augusti 2009
Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.
Prata på!
Skapar en ny fortsättningstråd för alla oss som ska gifta oss i augusti 2009. Här kan vi komma med tips, ideér och förslag på allt möjligt. Peppa varandra när det står still i planeringen osv.
Prata på!
Alltså de va vill är ju o bygga nytt, de e ju vad vi pratat om.
Sen var vi bara tvungna o komma bort från vårat himla radhus o då blev det det här huset, vi trivs super bra i huset men det är inte vårat drömmars hus.
Registrera dig här så får du ett presentkort på 150 eller 250kr på H&M eller Gina Tricot! HELT GRATIS!!! www.gratisklader.se/Register.asp
Jag vill bara hoppa in i tråden och säga att min jakt på en mindre storlek har börjat bra med viktväktarna, även om detta inte är en vikttråd.. Jag skall ju också gifta mig i augusti 2009 och första veckan visar -2.9 kg på vågen!
Helt otroligt! Nu har jag ganska mycket att ta av med startvikten på 99.5 kg, men ändå! Otroligt roligt!
Grattis till det strindlund!
Jag kämpar också på. Har i alla fall både tränat och promenerat idag, så nu känner jag mig rätt stolt!
Hihi..
jag har fått inse att det tyvärr inte räcker med att tänka på vad man äter Jag tänker t ex jättemycket på hur god den där chockladbiten är som jag måste ha till kaffet, och då måste jag ju ta en till bara för att det var så gott... och så tänker jag lite på det också
ja, ni fattar va!
Undra på att man nu får kämpa sig galen med övervikt inför den stora dagen.
Hej på er!
Kul att läsa hur det går med paneringen för alla. Vi gifter oss den 15 augusti och vi har verkligen haft problem att hitta kyrka och lokal som passar både våra önskemål och plånböcker. Ibland har jag tänkt att vi får dra i väg utomlands istället... Men nu är det klart at vi gifter oss i Lidingö Kyrka och har festen i Sjöhuset på Lidingö. Frisör har jag också bokat!
Jag är så glad!!! Någon annan här som ska gifta sig den 15 augusti?
I morgon ska vi titta på alternativt ställe till det vi egentligen tänkt oss. Det är inte helt säkert att det fungerar med kyrkan vårt önskade datum och då vill vi ha en reservplan. Jobbigt att man inte kan vara säker ännu, för om vi i stället tar den här nya platsen så blir det ett helt annat slags bröllop och då får jag tänka om vad gäller allt!
Vi får se.
Inte hänga läpp för det utan försöka tro att det blir bra som det blir.
Gud! Jag har börjat fått panik över detta med budgeten, vi skall kunna klara det, men jag vet inte riktigt vad jag kan tänka mig att mat och dryck kommer att kosta.
Jag skall dessutom få köpa mig en tiiidig bröllopsgåva redan nu (för mig är det en gåva trots att det är jag som bekostar den), min karl och jag har diskuterat fram och tillbaka och snart blir det hästköp! Jag borde egentligen skjuta på det, men ridningen gör mig hel och levande så det är något jag inte vill undvara nu!
I övrigt, flyter allt på!
Ni andra, har ni börjat planera för vilken mat ni skall bjuda på och vilken kostnad det kommer att bli? Jag skall försöka att sätta mig ned och räkna på detta, trots att jag egentligen inte vet hur jag skall gå tillväga..
Vi kör trerätters catering, har fått massa bra förslag från cateringstället. Dyrt, men vi slipper besväret!
Helt annat ämne...eftersom vi alla planerar för augusti...idé för färgteman, och även möjliga blomsorter? Jag är helt lost på sådant.
Lycka till alla augusti-brudar inför nästa år!Vid denna tidpunkt förra året satte vi fart o planerade o jag fann bt
Have fun!
*sorry jag kapade tråden*