• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Mikabella

Cambridge. Kan köpas genom konsult. www.viktklubben.se. Är ett "bantningspulver", men har man inte något direkt fett till övers så går man inte ner i vikt. heller irekt. Jag har tappat mitt "sockerlager" och vatten o pga det "gått ner" 2 kg. Jag äter det mest som en fasta o för att min mage ska må bra, o det hjälper mig verkligen.

Som viktminskningsmetod kan jag faktiskt rekommendera Cambridge. Väldigt goda drickor och väldigt effektivt! När jag drack första gången vägde jag ju 57,7 o hade lite att ta av. å blev jag av med 2 kg på en vecka. En vän till mig som hade 20 kg övervikt förlorade hela 11 kg på 1 vecka. Sen är det ju super viktigt att äta ordentlig o mindre portioner efteråt. Är hur lätt som helst att den förlorade vikten poppar tillbaka.

Maliinka skrev 2008-10-05 19:53:39 följande:
    Mikabella - vilken karaktär! Vad är det för pulver du pratar om? Finns det på hälsokosten? Är det fasta?
  • Mikabella

Jag vill oxå synda!! Har redan bestämt att på onsdag morgon blir det frallerfrukost! Äter aldrig bröd, men efter min duktiga vecka kan jag inte sluta tänka å vrama frallor med smör och ost

Man måste få synda lite, annars är det ju bara för tråkigt

• Ninnispinnis

Mikis, du är så duktig! Jag hade aldrig klarat att gå på renkur, hade fått spel! Iaf om jag umgås med andra människor som äter riktig mat, det hade kanske gått om jag isolerade mig i en vecka...

Har ätit och druckit gott i helgen Sushi i fredags, kött och potatis i lergryta samt marängsviss i lördags och spagetti och köttfärssås (med linser, rivna morötter med mera i) igår.

Har inte blivit speciellt mycket motion dock. Promenad i parken i fredags, powerwalk i lördags och massa fixande, städande och mysande hemma är vad jag har hunnit med Samt bus och lek med lilla gudsonen på två år så klart!

Puh, håller med om att hållahandenpromenader är supermysigt!

Cantaton, promenader är fullt tillräckligt om du inte känner dig kry!

Chamor, duktig du är! Resultaten kommer, kämpa på bara

• Godisråttan

Jag har syndat huuur mycket som helst i helgen då vi var i stugan och det är sååå skönt att slappa och ligga och läsa och äta lösgodis Nä fy nu får jag skärpa mig!

• Ninnispinnis

Men du hade ju annat att fokusera på, eller hur?

Godisråttan skrev 2008-10-06 11:34:12 följande:
    Jag har syndat huuur mycket som helst i helgen då vi var i stugan och det är sååå skönt att slappa och ligga och läsa och äta lösgodis Nä fy nu får jag skärpa mig!
  • Godisråttan
    Ninnispinnis skrev 2008-10-06 14:35:29 följande:
    Men du hade ju annat att fokusera på, eller hur?
  • ingenjörsbruden

Förlååååååååååååååååååååååååååt för att jag inte har bekänt mina synder på sistone!

Har inte blivit av med förkylningen o så har jag slarvat med maten. Har dock kört med mina herbalife-shakes till frukost o lunch o det funkar jättebra! Men bara för att de har funkat bra o inte innehåller så mkt kalorier så har jag slarvat med mackor o godis alldeles för ofta....har resonerat som så att det är ju så lite kalorier i shakarna så jag kan unna mig.......MEN INTE HELA TIDEN!!! *GGRRRRR* va arg jag blir på mig själv!!!!

Men nu MÅSTE jag ta tag i mig själv!
    Ska ut o gå i kväll!

• MulleNuh

hej alla!!!

Jag har typ 10 kilo kvar efter sista graviditeten! Det som fick igång min fettminskning var nutrilette!

• Nalle Puh 40

Nu har jag varit på stavgångspromenad i skogen i över en timme, känner mig så dukitg...

Ingenjörsbruden: Ja, visst är det lätt att man tänker så.
    Jag brukar göra det när jag tränat för då kan man ju äta något onyttigt men egenligen så hamnar man ju bara på ruta ett igen, suck...

• Maliinka

Går inte denna tråd ut idag? Någon som känner sig manad? Jag är inte så bra på det där...

• Cantaton

Preciiiis vad jag skulle skriva. Det slog mig just!

Maliinka skrev 2008-10-06 19:49:12 följande:
    Går inte denna tråd ut idag? Någon som känner sig manad? Jag är inte så bra på det där...
  • Ninnispinnis

Oj, tror Mikis har lovat att starta en ny... Försvinn inte!

Var sååå trött efter jobbet idag, så jag la mig och sov en timme - så himla skönt att unna sig det! Sen pallrade jag mig ut och powerwalkade mina 8km med vikter, hann få lite kvällssol på näsan

Nu ska jag krypa upp i soffan med en kopp te och telefonen, med min fina, veckopendlande man i andra änden.

Ha en fin kväll allihop!

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...