någon mer som gifter sig den 8 september??
tänkte höra lite hur ni skulle ha det på ert bröllop..
tänkte höra lite hur ni skulle ha det på ert bröllop..
Fotograf Marie. Har inte sett några bilder ännu, men hon verkade veta vad hon höll på med :)
Dessutom har jag juh sett hennes tidigare alster.
Resten av dagen hade vi två hobbyfotografer som tog på allt annat, sitter nu med ca 1500 bilder att sortera, beskära och justera. Hoppas på att jag får upp bilderna på hemsidan idag.
www.my-erik.se
Men som sagt, jag har bara fått upp 5 bilder av ca 400 ännu.
Halloj alla fruar!!
Har nog inte riktigt fattat vad som har hänt.....det va det absolut mest fantastiska jag/vi har varit med om:):):):)
Så kul att läsa och se lite hur ni har haft det, alla(även jag) verkar inte ha märkt av nått regn iaf ;)
Vi har varit iväg på en mini semester och just kommit hem, ska så fort jag kan dela med mig om vad vi va med om på vår dag.....ser fram emot o se fleeer bilder från er:)
Grattis då alla fruar:):):):)
Fru Athanassiadis (jag vet...kommer ta ett tag för mej med)
Jepp, här är en till som hade sagobröllop Äntligen är man fru, och bara väntar på att mannen ska få rätt efternamn
Visst är det svårt att komma ihåg att säga rätt namn när man presenterar sig...
Någon som vet hiur lång tid det dröjer innan pappren prästen skickat in kommer tillbaka? Så man vet när man är fru X "på riktigt"?
Idag fick jag mina papper från Skatteverket att jag bytt efternamn! Känns häftigt!
ceowyn
hallåå
Hejsan TigerLinn!!!
Längesen.... Allt bra?
ceowyn
båda bra å då¨ligt... visst hade du msn? tror du försvunnit från min lista gjorde en regäl rensning... här om veckorna...
kan ja få din adress igen? du kan ju skicka den i ett mail här på brololpstorget om du vill?
Hallå hallå,
Idag fick jag tillbaka papperna från Skattemyndigheten, nu har vi båda bytt namn och nu känns det så äkta
Tja!!
Nåra "amatör" bilder från vårt bröllop:)
Mer e på G:)
Alltså i mitt galleri såklart;)