• Engäst

Jag mötte Lassie!

Behöver lite roligt att läsa i min ensamhet såhär på lördagskvllen. Så kan jag få höra lite "Lassiehistorier"??

Jag börjar....

Då jag var liten matade jag och min kompis, Tomas Ledins masvin...dessutom var Anna Book sommarbarn hos min brevkompis, träffade henne en gång.... (Anna alltså)

• Svar på tråden Jag mötte Lassie!
  • miffolina

Miss Cykel: Hur nära då? Isengård? Moria? Fylke? ;) Hehehe, var bara tvungen! :):)

• Miss Cykel

miffolina: Haha! :D Nej, men tillräckligt nära för att jag passerar hans hus dagligen, ser det nästan från vår balkong.

• miffolina

Miss Cykel: har ni inte problem med era metallgrejjer då, med tanke på att han är magnetisk? Grindar som åker upp åsådär? (Ian McKellan = Magneto i X-men)

• bauti

Jag har bastat med Henrik Shyffert.....

• Miss Cykel

miffolina: Aha, är det därför vi måste ha så många lås och grindar för att komma in till vår lägenhet? ;)

• miffolina

Ja, ni lär ju byta rätt ofta, hahaha :)

• Engäst

augusti07: Tänkte inte på att inte alla läser Aftonbladet eller lyssnar på Rix Morgonzoo...

• brud juni07

vi bodde på samma hotell som Akon i sydafrika. visste inte vilka de var då, men fattade att de var kändisar p.g.a all uppståndelse. det var ju inte för oss som röda mattan var utrullad och en massa folk stod och trängdes för att se.

• Engäst

Akon...nu är jag väck, vilka/vem är det?

• brud juni07

haha ja va skönt att fler än vi inte visste vilka de var.. oj kanske stavade fel till dem
    de som sjön lonely, I´m so lonely.. och den nya låten med gwen stefani.. nu kommer jag inte på hur den går bara för det. ;)

• Engäst

Ja man är väl för gammal....

• miffolina

Peter Siepen var på mitt jobb igår! Han är mycket kortare i verkligheten :D

• MrsH2b

Jag har sjungit med Liza Minelli infor det Monegaskiska kungahuset iford traningsklader :)

• brud_aug08

Jag har dansat på scen med Martin Stenmark, samt fått en kram av honom... Han är precis som man tror, världens trevligaste människa live också!

Svar på tråden Jag mötte Lassie!