Bröstförstoring 6 forts 5:an
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Hej alla!
Har en fundering... opade mig för 4,5 månad sen. Jag tänkte sola solarium, lär jag tejpa ärren eller?
Sen tänkte jag fråga hur lång tid det tag innan dom "hänger" till sig lite... eller gör dom inte det?
Nej nu lär jag sätta fart med morgon sysslorna. Ha det!
Personligen skulle jag inte sola ärr på flera år. (Har ärr på ett ben som jag skyddade mycket noga i flera år. Folk tyckte jag var nojjig med mina tillklippta plåsterremsor, men jag är glad att jag gjorde det, för dom är nästan osynliga i dag!
När man läser den här tråden blir jag väldigt osäker på om jag verkligen gör rätt i att op mig, det verkar vara ganska mycket komplikationer, inte så mycket kapselbildningar men problem med läkning, inflamationer ärrbildning och smärta. Jag vill verkligen förstora brösten, men blir rädd för följderna...?
hej, ha hängt med i ca 8månader här..
mina bröst bli 6månader nästa vecka!!
strax innan min op så var det massor i nyheterna om "mina bröst sprack -jag ha fula ärr- förlorade min v bröst pga läkar slarv- vävanade förstörd pga infektion" mm mm mm.
Jag ångra mig inte en sekund! Jag hade läste på odentligt innan, valde en bra klinik, slutade röka 6v innan. åt bra tog vitaminer sov bra (jag dricka inte heller) hade absolut ingen infektion i kroppen, inte ens en finne, och allting gick bra.
Läkning ta lång tid, så är det bara.. man kan få inflammation .. man kan få feber..
DET GÖR ONT!!! ärren så länge man inte töjar eller solar är egentligen läkarens jobb.
Nu måste jag springa men om du är osäker, fundera på varför du ville göra det, om du ångra det om du INTE göra det.. eller vänta lite till..
Kram..
hej alla andra!!! .... hejdå!!
hej allesammans!
hm..shit, tror jag kommer få en bröstförstoring utförd av landstinget. Jag har en massa känslor inom mig just nu och de är både sprudlande och livrädda. Tänk om det inte blir bra???
Jag ska dit i januari...och sen lär det ju dröja ännu längre innan den utförs. Vad ska jag tänka på? många har nämnt att de ofta skär ovanför bröstmuskeln, men vad innebär det egentligen? vart hamnar ärret och är det sämre på något vis?
åå jag är så rädd...och överlycklig på samma gång! kan inte riktigt fatta det..
kram på er
Hej vänner
nu har fått jätteont i högra bröstet igen. Molvärker liksom hela tiden och det blir värre på kvällen när jag är trött. Jag är nästan säker på att jag utvecklat kapselbildning. Känns ensamt och deppigt. Ska på återbesök nästa vecka. Håll tummarna för mig snälla ni
Rat-- that sucks Jag ska också på 6mån koll nästa vecka och jag ha ont i vänster, ha hört att det är nog bara nerver och muksklar på mig, men de ÄR ju annorlunda..
hålla tummerna för oss..
stor kram.. (ses vi den 29?)
Hej!
En fråga bara till er som opererat er, hur tåliga är egentligen brösten (gelehallon), kan era partner "hantera" dom på samma sätt som tidigare eller måste man vara lite försiktigare?
Man behöver inte vara försiktig med geléhallon utan kan vara och leva precis som vanligt. Tur är väl det, för brösten brukar ju bli ännu populärare hos vår partner efteråt, det säger alla jag känner...
hej.. är jätte nöjd med mina tre veckor gamla bröst..=) det är bara en sak, de är väldigt hårda och spända.. tänkte bara höra om någon vet när de blir mjukare?? för just nu känns det som två stenar..
Kram *
Tack famous. Hoppas verkligen det löser sig för oss båda. Ses snart
Kram
Famous
Ja sön. 29:de, 18.00 var det....
Vilka mer kommer?
Swing, Zemiramis, Nyfiken? några "nya" som vill hänga på kanske?
miiia. ( 3 i va!?)
du kan räkna med minst 3v till tills de börja mjukna et ta sin lilla tid.. tänkt hur mycket de ha gått igenom! men, de mjukna med tiden, mina kan kallas mjuka nu, och det ha gått 6mån. jag räkna med att de mjukna mer.
Kul att du är glad, det är jag, med mina..
ja rat jag berätta sen vad hon säga.. kram
famousfairy.
tack, vad skönt då vet ja!! =) var orolig att de skulle bli så här hårda.. men jag har nog lite för brottom med allt=)
Rat m.fl.: Jag kommer!
Rat + Famous: Fan vad jobbigt för er :(. Hoppas det blir bra snart!
Och jag kommer den 29:e, mig slipper ni inte
Nåväl, nu är det två dagar kvar tills jag gifter mig! *omg* Weeeeeeeeeeeeeeeeee
Är det normalt att man har mardrömmar om op, jag har det varje natt nu. Men det är väl bara för att man är så nervös.På onsdag ska jag op av ulf samuelsson på akademikliniken, hoppas bara att jag inte blir sjuk innan, det är ju väldigt många som är det nu.. Vill bara att det ska bli gjort nu.