Åh vad aktiva ni är :)
evkasu: ja jag tror också att vi kör mörkblått och silver, men allt hänger egentligen på dukarna. I lokalen vi hyr finns det vita borddukar, men vi vill ha något mer personligt. Jag har funderat på att låta de vita dukarna vara under, och sedan ha löpare som går tvärs över bordet, flera stycken på ett bord, alltså. Hoppas någon förstår hur jag menar, jag är inte så bra på att förklara... :D Nu återstår bara att hitta tyg eller papper i rätt färg, vilken färg det nu sen blir får vi se. :)
Imorgon åker inbjudningarna iväg med posten!! *yey*
Abeth: vilken vacker klänning! :) Det låter ju också bra att ni har bestämt en plats som ligger dig varmt om hjärtat. :)
TingelingAnna: jättebra idé det där med spetsen! Vitt och turkost är ju dessutom supersnyggt, och som Abeth redan sa, så blir det kanske lite väl färglöst med bara vitt? Men jag tycker absolut att du ska köra på den idén.
På tisdag eller onsdag får jag hem min klänning! Den hänger ju i storebrors garderob 500 km härifrån, men mina föräldrar ska åka dit nästa vecka och hälsa på, då hämtar dom hem min klänning på samma gång. Min sambo tycker det ska bli spännande, han har ju bara sett den på bild än. :)
Ha en trevlig kväll! :)