Hej på er brudar! :)
Nu är det ett tag sedan jag kikat in här, jag har haft fullt upp med förberedelser inför 4-årskalaset.
Men helt overksamma har vi inte varit här i finland, vi har nämligen fixat alla inbjudningar nu, de är utskrivna och ligger i kuverten tillsammans med karta/vägbeskrivning, och bara väntar på att bli ivägpostade! :D jag är så lättad över att äntligen ha dem färdiga. :) bild ska ni få se inom en snar framtid.
Abeth: det låter snyggt med en grön klänning, härligt att andra också har klänning med färg! Min klänning är ljusblå, fast jag inte hade tänkt mig det...:) om du vill kan du se den på uk.msnusers.com/9eseptember/klnning.msnw&PhotoID=2
evkasu: jag har också drömt om bröllop på nätterna, börjar bli van. Men man känner sig lite hysterisk ibland! :D
elora: kul att ni hittat en dukning som passar er! :)
Jag har funderat och funderat, och tänkt så det bara gnistrat i min blick (sambons ordval), men inte ens kunnat bestämma mig för vilket färgtema vi ska ha...från början hade vi ju tänkt oss lila och vitt, men sen köpte jag en ljusblå klänning. Då tänkte vi (jag) att den kanske inte passar ihop med lila, så vi tänkte ha mörkblått o silver istället. Nu har jag dock börjat tveka igen, kanske man kan ha lila/vitt färgtema iaf, med blå klänning. För vem bryr sig egentligen... :)
Jag har också börjat fundera på musik och själva vigselprogrammet. Vi ska ju ha en borgerlig vigsel, så det känns som att vi inte är lika "bundna" till traditionerna som vid ett kyrkligt bröllop. Igår fick vi en skön idé, ni vet låten "love is in the air" som spelas i en viss bilreklam på tv... vi tänkte att vi skulle ha den som "utgångsmusik". När allt är klart, svänger vi oss om, och låter börjar spela ur högtalarna...perfekt. :D
Nu ska jag koka te o göra lite mackor för att överraska sambon, han kommer snart hem från jobbet. ;)
Ha det bra allihopa! :)