• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

Men gumman! Usch vá tråkigt!

Visst har du varit i kontakt med andra som gift sig där? Fråga dem hur de upplevde den storleksmässigt. Om inte så släng ut en tråd och fråga. Man kan ju bli missvisad både åt det ena och andra hållet om man ser på bilder. Kanske finns det en "läktare" som man kan ha sin kör/solist på??? Det fanns det i en liten kyrka jag var på en vigsel i!

Har du länken till bilderna, eller är de av papper?

• Sanasol

:) Tror det kan ordna sig ändå! Kan maila bilderna till dig ifall du vill? Hörde en som upplevde den trång, men de flesta andra som sett och varit i den tycker bara att den är mysig!

• Sanasol

mailade bilderna till dig!! ska nog gå och lösa på något sätt... hoppas jag! fick väl bara ett anfall av panik sådär, när man tänker för mycket!

• Midsommardagsbruden

Jättevacker! Har sett den utanpå tidigare men första gången invändigt!

En läktare baktill såg jag! Där kan man ju placera de som ska spela och sjunga! Om det skulle vara trångt därframme vid altaret menar jag! Påminner om den jag varit i faktiskt.

• Sanasol

Jo, på något sätt så måste det ju bara gå! Fick väl tillfälligt psykbryt bara! Tror verkligen att det kommer bli bra, dessutom vill vi ju ha just den kyrkan, den är så liten och mysig och det passar bra för vårt bröllop också! :)

• Midsommardagsbruden

Haha...

Detta var nog bara ditt första "bryt" av flera kommande...det hör nog till litegrann att man förstorar problemen kring sitt bröllop.

• Sanasol

Haha...

Jo, det lär ju komma flera! Särskilt eftersom jag är en sån planeringsfreak. Men men, man får försöka att tro att allt faktiskt löser sig, för det gör det nog på ett eller annat sätt! :)

Vad händer hos er i helgen då?

• Midsommardagsbruden

Planeringsfreaket på den här sida ska som sig bör ha mysfredag mé lilla familjen. Har försökt få min mans stora son att komma hit ikväll då jag ska göra en av hans favoriträtter. Han säsomgsjobbar i Sälen så vi vill passa på och rå om honom innan han beger sig dit.

Min mamma fyllde år i veckan så vi ska dit på middag imorgonkväll. Då blir det med brorsans familj också.

Du då? Ska Du spöka för sambon?

• Sanasol

:) Låter som en mysig helg! Skönt att ni kommer bra överens med hans sons mamma också!

Här är dte inte mkt som händer. Min mamma, pappa och bröderna kommer hit i morgon antagligen så går vi väl en sväng på stan och lagarmat tillsammans tills sambon kommer hem! :)

• Midsommardagsbruden

Hej hej!

Hemma och byter lite kläder och duschar, har varit på tre gravar och tänt ljus, nu ska vi snart på middag!

Hoppas att Ni har det mysigt oxå!

• Sanasol

Hej hej!

Nej, dagen är pest! Min familj skulle kommit men det gjorde de inte, bara massa bråk och grejjer. Känns rätt jobbigt, som tur är slutar sambon jobba snart så då känns det nog lite bättre! :(

Ha en mysig kväll!

• Midsommardagsbruden

Nää, vá tråkigt...du verkar inte vara typen som kommer i bråk med familjen liksom...vad hände egentligen???

Nyss hemkommen från föräldrarna. Melwin blev i ett obevakat ögonblick sminkad av sin kusin Emma 7 år med diverse kajalpennor och läppstift, ska mejla en bild senare om du vill se de små monstren, de fick väl en halloween-kick av nå´t slag...ojoj vad vi har skrattat ikväll!

Så ni har bara myspys nu då?

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop